2013/07/27

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia został piesek wystający z brązowej torby. Pochodzi on z nowego sklepu Yacht Club, w którym mogą kupować osoby posiadające owy moduł. Aby zakupić owego pieska musimy poświęcić aż 22 sd! Myślę, że to zdecydowanie za dużo jak na swego rodzaju mebel. Nawet, gdybym posiadała Yacht, nie spieszyłabym się z kupnem zwierzaka.

Z komentarzy wylosujemy dwie osoby, które dostaną sd na zakup pieska.

 

Podoba Wam się wybór dnia?  Kupiliście bądź macie zamiar go kupić?


30 komentarzy:

  1. śliczny... ale jaki drogi! :C
    Zaczarowana2000

    OdpowiedzUsuń
  2. W spoilerach mi na nim zależało i miałam go kupić, ale jak zobaczyłam tą cenę to po prostu wolę kupić 3 inne w suite shopie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny *-* Niestety nie stać mnie na niego, za drogi :/

    madziam221

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet gdybym posiadała Yacht, nie kupiłabym go. ;>

    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki *.* Może nie przepadam za tą rasą, ale ten ma na prawdę śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się

    ladybecia102

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest mmi to potrzebne... Ale podoba mi się.. Tylko kasy nie mam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie - nieprzydatne.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nawet słodki tyle, że ostatnio te ceny to lekkie przegięcie. Kiedyś kupilibyśmy takiego za około 10 sd mniej :c

    PinkLove600

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodki *_* Mam psa takie tylko w kolorze beżowym :D

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie kolekcja YACHT jest strasznie droga :D Jakby tak ktoś chciał mieć wszystkie meble i akcesoria to wydałby majątek :o

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny ten piesek , zawsze podobał mi się ten ,,motyw'' torby a z niej wystającego pieska , niestety cena jest dość duza i nie stac mnie na jego zakup

    kruszyna202

    OdpowiedzUsuń
  13. piesio tak słodka wystawia łepek z torby szkoda że aż tyle kosztuje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. piesio tak słodka wystawia łepek z torby szkoda że aż tyle kosztuje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kupię,nie mam yachtu

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  16. słodziak!
    Chyba kupię moduł Yacht żeby mieć tego psiaczka :>>

    OdpowiedzUsuń
  17. Pies wygląda sztucznie i jest drogi. Nie dość, że musimy kupić go, to jeszcze moduł Yacht. Nie kupię ani modułu ani psiaka . Razem kosztowało by to 271 sd. Zdecydowanie nie wydam tylu sd.

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam zamiaru go kupować, jest mi zbedny ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. No cóż tyle powiem, że jest bardzo drogi.
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkiii ale nie mam yachtu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie cierpię tych psów, więc zdecydowanie nie podoba mi się ten wybór dnia!

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym takiego...:( nie mam wogóle stardollarów..
    Kina9877

    OdpowiedzUsuń
  23. Piesek bardzo mi się podoba

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę dużo jak na pieska w torebce

    misia192

    OdpowiedzUsuń