2013/07/25

Nowe tło na stronie głównej

Kilka dni temu, tło na stronie głównej stardoll przenosiło nas do aplikacji na smartfony - Fashion Inc. Ostatnio możemy jednak zaobserwować zmianę. W tle widnieje morski motyw, oczywiście związany z Yacht'em. Po kliknięciu przenosi nas ono do naszego apartamentu, a konkretnie do suite shop'u otwartego na stronie z modułami. Osobiście nie podoba mi się to tło. Panuje lekki chaos, a lewa strona nie pasuje do prawej, co jest prawdopodobnie celowe.

Co sądzicie o nowym tle? Zaopatrzyliście się może w Yacht?


12 komentarzy:

  1. Mam już, więc mogliby oszczędzić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, co za brzydkie tło. Nie chcę i nie będę chciała.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekko zmuszają użytkowników do kupienia modułu Yacht. Reklamy, tła, sklepy - na każdym kroku można to napotkać. Tło podoba mi się jednak , jest wakacyjne , słoneczne. Świetna zmiana.

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  4. haha a mnie się podoba to tło ;D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Beznadziejne są te zmiany tła, nie mogło być tak jak wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam i nie ma to dla mnie żadnej różnicy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię go . Ładne tło ;].

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się te tło. Co do Yachtu to nie kupię, bo wydaje mi się drogi i zbędny ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tło się podoba. Ale wnętrza nie kupię.
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  10. mi aż tak bardzo to nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie nie kupię, ale kiedyś na pewno. ;)

    OdpowiedzUsuń