2013/07/24

Reklama Yacht Clubu

Na stronie głównej już teraz widnieje reklama nowego sklepu związanego z modułem Yacht. Przyznam szczerze, że spodobała mi się ona od razu. Świetnie wykonany leżak, nierażący w oczy napis, letni nastrój - wszystko to jest miłe dla oka. Admini się dziś nieźle uwijają, prawda? Mimo to i tak sądzę, że więcej osób kupiłoby to, gdyby Yacht był tańszy - jedna reklama mniej, czy więcej, według mnie nie robi różnicy.

EDIT:
 Otrzymaliśmy identyczną reklamę na nasze skrzynki odbiorcze.

 Za informację dziękuję xXEwelina1996xX.

7 komentarzy:

  1. ciekawa. Przyciąga uwagę. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda całkiem ciekawie, ale mnie nie zachęciła

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką samą reklamę przysłali nam admini na nasze skrzynki. Bardzo mi się ona podoba. Jest oryginalna i wakacyjna. Szkoda , że na środku nie napisali pełnej nazwy sklepu tylko nazwę modułu do apartamentu.

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna, ale ten napis mógłby być delikatniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna i dopracowana : * . Gdyby kosztowalo 100 sd kupilabym ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna reklama, ale asortyment sklepu drogi, więc mnie narazie nie zachęca :c

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń