2013/07/27

Instagram stardoll?

Nie jestem pewna, kiedy to się stało. Chodzi mi o to, że dawniej w zakładce Starblog aby dostać się do poszczególnych kategorii typu "Hot Buys" itd. mieliśmy po prawej stronie etykiety, które po kliknięciu przenoszą nas w dane miejsce. Pytanie co w tym szczególnego, czemu o tym piszę? A więc od niewiadomego mi czasu, w miejscu tychże etykiet znajdują się dwa najnowsze zdjęcia wstawione przez adminów na stardollowego instagrama. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt iż etykiet przenoszących nas przykładowo do polskich wpisów nie ma. Co sądzicie o tym? Czy ta zmiana jest długo?




11 komentarzy:

  1. Ja nie wiem . Nie wchodzę na INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jej wcześniej nie zauważyłam, musiała być wprowadzona niedawno. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem. Nie mam instagramu ;3

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam o tym, ale to i tak nie ma znaczenia, bo nie mam zamiaru wchodzić na stardollowego instagrama.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, nie wchodzę tam. Mi bez różnicy Xd

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie korzystam z instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej nie będę używała

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń