2013/07/31

Friendfeed - nowa opcja

Admini, najwyraźniej słuchając wyżaleń swoich użytkowników, postanowili dodać do friendfeed'a nową opcję. Dzięki niej możemy wyłączyć ten, jakże niezbędny dodatek. Z drugiej strony, skoro pasek i tak nie zniknie, równie dobrze możemy dać sobie z tym spokój i trochę podglądać znajomych. Sposób wyłączania owej zakładki przypomina mi iPhone'a, gdzie w tak samo włączamy/wyłączamy różne opcje.  
Co o tym sądzicie? Skorzystacie?


Za informację dziękuję Kurczaczek223.

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również jest to bez sensu...

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten pasek nie przeszkadza, jest sobie zwinięty, więc niech zostanie.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak wyłącze to! to czy bedą widzieli co kupuje i co robie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w sumie ten pasek jest obojętny. Zwinięty to tam.. D;
    Wymalovana

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tego nie usunę lae zobacze , obojetne mi .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale o co chodzi ? To jest jakaś aplikacja na telefon czy to na stardoll ?



    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  8. Troche to denerwujace bo niezabardzo obchodzi mnie co robi moj znajomy itd. troche ciezko tez o prywatnosc..
    Pozdrawiam, Alena155 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam paska, bo nie mam doładowania:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie, co wy, AdBlocka nie macie? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obojętne mi to, i tak z tego nie korzystam.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie to mam to gdzieś, nie przeszkadza mi to ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. troszkę tego nie ogarniam. bandzior95

    OdpowiedzUsuń