2013/07/24

Yacht

Jak się okazało, admini nie bez powodu zasypywali nas spoilerami z motywem marynarskim. Do ekskluzywnych wnętrz doszedł właśnie Yacht, a jego cena wynosi 249sd, czyli tyle, ile wynoszą ceny Alpine Chalet czy The Loft`u. Na razie nikt nam nie uchylił rąbka tajemnicy i wciąż nie wiemy, jak to wszystko będzie wyglądało. Wydaje mi się jednak, że całość będzie dopracowana - przynajmniej takie są spoilery. Oczywiście nie mogło zabraknąć błędu, a więc napis 'yacht' jest przesunięty za bardzo w lewo, aczkolwiek wydaje mi się to bez różnicy. Jesteście ciekawi końcowego wyglądu?


EDIT:
 Dzięki uprzejmości xXEwelina1996xX dowiedziałam się kilku rzeczy o nowym module, a także dostałam jego screeny. Po pierwsze, mamy 4 opcje wyglądu naszego jachtu: archipelag w dzień, archipelag nocą, lagoona w dzień i lagooną nocą. Do tego możemy wybrać, czy chcemy mieć na podłodze drewno, czy może żółte kafelki. Jeśli chcemy, jest także opcja samego tła bez jachtu (tak jak w Beach Villi). Według Eweliny (na 2 obrazku)
u góry jest raczej a`la pokład wypoczynkowy, a na dole admini zostawili nam dużo miejsca na basen bądź helikopter.
Tak się to reprezentuje:




10 komentarzy:

  1. Ja kupiłam. Mam lalkę zapisaną w YACHT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam xD. Ale nei kupię xDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie kupię, ale z tego co widzę, będzie to może 'mieszkanie' na jachcie? Fajnie by było :D Ale raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mnie nie stać. ;) Ale jak już będę miała kasę to kupię, jestem tego ciekawa ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że czekam z niecierpliwością

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, gdybym cierpiała na nadmiar stardolarów i umiała urządzać pomieszczenia, to bez wahania bym się na nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię . Ale czekam xd

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  8. nie urzekło mnie, są lepsze apartamenty za tą cenę ;p

    OdpowiedzUsuń