2018/07/12

Sposób na Weekly Superstar Gift

Prezentem w tym tygodniu są okulary z Riviery inspirowane Diorem, oryginalnie kosztujące w Starplazie 14sd. Cóż, ani ja ani Soxo nie byłyśmy z nich zadowolone, okulary są mało praktycznie, dziwnie wyglądają na doll - rozumiem, że moda i takie tam, ale i tak mimo wszystko przypominają mi nieco spawalnicze okulary ochronne i nie mogę pozbyć się tego skojarzenia z głowy. Według mnie ten kto nie ma SS wcale nie musi jakoś specjalnie żałować niemożliwości odebrania tego giftu ;)
W tamtym tygodniu stylizację prezentowała tylko Soxo, w tym tylko ja - mam nadzieję, że za tydzień znowu połączymy swoje siły jak zawsze :D

okulary - Riviera, golf - Fallen Angel, top - Tingeling, nerka - Trails, spodnie - LE, buty - Subcouture + Bonjour Bizou

16 komentarzy:

  1. matko,koszmarne te okulary xd na pewno ich nie odbiorę,a stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podobają zarówno te okulary jak i Twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo one podobają, ale nie posiadam ich :P Miałam je kupić potem i odkładałam to na później, przez co o nich zapomniałam :D
    A twoja stylizacja, jak zawsze, świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "przypominają mi nieco spawalnicze okulary ochronne" Bo może były prezentowane na jakimś pokazie mody inspirowanym hutnictwem i przemysłem metalurgicznym? Wiadomo, że ci projektanci mają niecodzienne pomysły. Stylka fajna. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie samo skojarzenie jak TyXD
    Stylizacja jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. One są okropne.
    Stylizacja jest super, jak z wybiegu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest świetna, ale okularów nie odbiorę. Nie lubię takich niepraktycznych dodatków ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oksy niby brzydkie, ale w tej stylce są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale brakuje spawarki. 9/10 stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary mi się nie podobają. Za duże, kolor mało uniwersalny i mi też przypominają okulary spawacza. Jednak fajnie je wybroniłaś w tej stylizacji. Wyszło super.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się:D Mimo, że okulary są nieco gówniane, razem jest kozacko.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. marzylam o tych okularach ale brakowalo mi sd, wiec gift to spelnienie marzen :))))))
    a tak serio nigdy ich nie uzyje, ale Twoja stylka fajnie je broni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary są dziwne, ale to jak wykorzystałaś je w stylizacji to mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń