2018/07/22

Oceny Apartamentów

aguuniek


Śliczne pastelowe kolory, które idealnie zgrywają się z wybranym przez Ciebie wnętrzem. Lubię takie eleganckie połączenia, a najbardziej przypadła mi do gustu lewa część pokoju, gdzie znajdują się krzesła - motyw z białej cegły to mój hit i używam go wszędzie gdzie tylko się da :D Ilość przedmiotów również jest odpowiednia, wnętrze nie jest puste, ale nie jest też przepełnione. Osobiście niczego bym nie zmieniała. Uważam, że jest idealnie.

Moja ocena: 5/5

Popstarka


Bardzo pomysłowe zagospodarowanie tej części apartamentu. Przyznam szczerze, że u mnie zwykle ciężko jest z sensownym urządzeniem Penthouse, ale Tobie wyszło to świetnie. Minimalistyczny dom, nowoczesne patio dobrze współgrają ze sobą, a całość wygląda interesująco. Znalazło się miejsce na rośliny i zwierzaki, co dodaje ciekawego charakteru. Myślę, że wszystko jest w jak najlepszym porządku i nie ma do czego się przyczepić ;) Ogromny plus za kreatywność i trud jaki włożyłaś w wykonanie domu.

Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami? 

7 komentarzy:

  1. Pierwsze wnętrze jest bardzo ładne. Niebieski, biały i lekkie odcienie beżu idealnie ze sobą współgrają. Też bardziej podoba mi się zagospodarowanie lewej strony. Co do prawej a konkretnie lustra. Wszystko jest ładnie, wszystko pasuję. Jednak dla mnie jest tego po prostu za dużo. Zrezygnowałabym z tego napisu w ramce i niebieskiego wazonu.
    Drugie wnętrze podoba mi się. Autorce należą się brawa za pomysł zagospodarowania i wykonanie. Dom jest super. Świetnie wykonany, prosty ale widać, że autor się napracował. Jedyne co mi się nie podoba to przód. Jakby nie do końca współgrał z resztą. Jednak to tylko moje odczucia.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są 5/5, ale u Agu trochę zagracony kąt z "siedzeniem", a u Pop jakoś dziwnie zagospodarowana część z grillem i nawierzchnie się gryzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba bardzo mi się podobają. W pierwszym jedynie ściągnęłabym ten obrazek z półki, a w drugim coś nie gra moim zdaniem z podłogą.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się do niczego nie przyczepie :D Wszystko jest idealnie, zazdroszczę talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga Ty to masz talent (XD)!
    Oba mi się bardzo podobają, ale w drugim ta podłoga... Nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba wnętrza są świetne. W pierwszym wszystko idealnie ze sobą gra, nie można się absolutnie niczego doczepić. W drugim - nawet nie wyobrażam sobie ile trzeba było pracy i kreatywności żeby stworzyć taki domek, także szacuneczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak można zgłosić się do oceny wnętrz?

    OdpowiedzUsuń