2018/07/05

Sposób na weekly superstar gift


Admini nadal zaskakują! W tym tygodniu kolejny udany prezent, którym są różowe okulary w złotych oprawach. Oryginalnie można je nabyć w Pretty n'Love za 13 sd. Ogromnym plusem jest to, że trafiają do apartamentu. 
Zarówno mi, jak i Cherry okulary się podobają, jednak Wisienka ma z nimi mały kłopot - zlewają się z karnacją jej doll, przez co nie będzie ich używać (w związku z tym stylizacje prezentuję tylko ja). 
Ja początkowo byłam nastawiona sceptycznie. Jednak po włożeniu ich na doll, stwierdziłam, że są całkiem fajniutkie. :) A Wam jak się podoba ten prezent?


 

14 komentarzy:

  1. Fajne okularki i śliczne stylizacje :D Też mam tą fryzurę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie nowego HB z tymi okularkami ;)
    Stylizacje są bardzo ładne, szczególnie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. prezent odebrałam,okulary przydadzą się do robienia stylizacji :D podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezent, odebrałam. Stylizacje ładne, przez Ciebie zakupię te spodnie z pierwszej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja jest świetna! Również mnie zachęciłaś do zakupu tych spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ucieszyłam się z tych okularków ♥ Stylizacje są śliczne :) Pierwsza bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te okulary, nie powiem. Mi bardziej podoba się druga stylka, ma fajnego vibe'a

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest super. Podoba mi się połączenie spodni z kurtką! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się okulary, stylizacje jak i sama Soxo. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zapominam o tym wsg :l idę odebrać XD
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary odebrałam, są takie sobie.
    Stylizacje są mega! Zwłaszcza ta pierwsza, z tymi spodniami - te spodnie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacje jest okey, wymieniłabym w niej torebkę na białą, oraz zrezygnowała z zegarka na rzecz bransoletek. Druga za to niestety mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Sheeeit akurat mi się skończyło ss xD Pierwsza stylka - złoto!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje super. Z pierwszej zdjęłabym jednak kolczyki.
    Jednak nie jestem fanką okularów na stardoll. Jako darmówkę pewnie bym odebrała ale kupić nie zamierzam.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń