2018/07/27

LE

W Starplazie przed chwilą pojawiła się nowa kolekcja LE, obejmująca jedno piętro. Ceny wahają się w granicach 39-185 sd. Moim zdaniem kolekcja nie jest jakaś oszałamiająca, ale znajdzie się kilka ciekawych rzeczy. Standardowo parę ubrań wyprzedało się już w katalogu, zanim trafiły do sklepu - była to bluza przewiązywana w pasie oraz biały pasek.
Chciałabym teraz napisać kilka słów od siebie. Ja wiem, że admini robią jedną głupotę za drugą, ale to moim zdaniem jest cios poniżej pasa wymierzony w stronę graczy, a dokładniej w ich portfele (bądź portfele rodziców, biorąc pod uwagę średnią wieku). Ostatnie LE było 15 czerwca(!), później RE-LE, a w między czasie jeszcze Tribute, które nieraz pochłaniają nasze zasoby do cna. Limited Edition było zazwyczaj raz na kilka miesięcy, dodawane w takim tempie jest to okropny wyzysk naszych pieniędzy. I to w grze, w której tak naprawdę nie da się zarobić, bo 3-5sd raz na tydzień i zawrotna suma 10sd po osiągnięciu równego pułapu starpunktów to ŚMIESZNE kwoty biorąc pod uwagę ceny w Plazie. Jedynym sposobem na zarobek jest bazaar, albo sprzedaż własnych projektów - ale dobrze wiemy jak to z tym jest + do tego trzeba mieć Superstar, czyli kolejny wydatek realnych pieniędzy. Jest to chyba jedyna gra jaką znam, gdzie zarobienie fikcyjnej waluty jest tak ciężkie lub niemalże niemożliwe. Na dokładkę, admini obniżyli ilość ubrań LE do 185-400 sztuk. Przy takiej liczbie graczy jest to śmieszne i niedorzeczne.
To wszystko sprawia, że mam ochotę pożegnać się z tą naprawdę staczającą się na dno grą.
A Wy co o tym myślicie? Zgadzacie się ze mną, czy wręcz przeciwnie?


23 komentarze:

  1. Zgadzam się w stu procentach. Ta gra już dawno zaczęła staczać się na dno, ale teraz to już przesada. Parwda jest taka, że bez SS i doładowywania pieniążków to nie ma co szaleć. Jestem bardzo wkurzona i mam dokładnie takie same odczucia jak ty :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bądźmy szczerzy - LE jest sklepem skierowanym do tych, co mają pieniądze i mogą je wydać, podobnie kolekcje TRIBUTE. Coś musi zachęcić tych graczy do wydania realnej kasy, a zwykłe kolekcje w normalnych cenach tego nie zrobią. Stardoll to biznes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak - co nie oznacza, że jest to w porządku. Za naprawdę górę wydanej kasy powinniśmy otrzymywać też sprawną pomoc techniczną oraz (przede wszystkim) gwarancję bezpieczeństwa naszego konta, a nie mamy tak naprawdę nic i kurde no, boli mnie to :D

      Usuń
  3. A mnie cieszy to częste LE. Takie okazje dziś znalazłam na bazaarze jak nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja i tak jest bardzo przeciętna, więc po co tak się tym denerwować. Jeśli nic nie kupisz to i tak niczego wielkiego nie stracisz xd No i moim zdaniem taka ilość rzeczy w limitowanych sklepach powinna obecnie być. W klubie Royalty jest chyba ok. 14k ludzi więc taka liczba ciuszków ma jakiś tam sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, nie denerwuje się tym jakoś bardzo, bo to jednak tylko gra. Moje słowa są bardziej w rodzaju przemyśleń :D Szczerze to niektóre rzeczy naprawdę mi się spodobało i byłoby mi jednak trochę szkoda gdybym ich nie kupiła.
      Wybacz, ale nie mogę się z Tobą zgodzić, że ubrań jest optymalna liczba że względu na Royalty. Nie zapominajmy o osobach ze statusem Superstar. Oni również płacą, aby mieć dostęp do "ekskluzywanych" rzeczy. A Royalty + Superstar daje zapewne ładną, dużą sumkę, więc w moim odczuciu ubrań jest jednak za mało.

      Usuń
    2. Im więcej jest użytkowników, tym ciuszków powinna być statystycznie większa ilość. Tak by było chyba fair prawda?

      Usuń
    3. Niby tak, ale im mniejszy jest licznik itemku w rzeczonym limitowanym sklepie tym większy sens ma taki sklep. Chociaż nie wiem, im bardziej ekskluzywne tym więcej bym na to wydał. Nie mniej jednak, wciąż kolekcja moim zdaniem jest słaba. Jedynie podoba mi się pierwszy manekin, ale buty za 100sd? Yuck!

      Usuń
    4. Z jednej strony faktycznie coś w tym jest, mniejszy limit rzeczy = większa eksluzywność, ale z drugiej strony to jednak do końca nie jest sprawiedliwe. Wydaje mi się że nawet około 800 rzeczy na taką ilość graczy to też mała liczba.
      Tak w ogóle podejrzewam, że Stardoll zmniejszył ilość ubrań, nie ze względu na dodanie splendoru, tylko dlatego, żeby im się cała kolekcja wyprzedała (oni mają jakieś chore ciśnienie na tym punkcie), a nie przyjdzie im do głowy, że powodem są w większości koszmarnie brzydkie i nieprzydatne ubrania xd

      Usuń
  5. Pewnie nic nie kupię, ale za to będą okazje w bazarze, bo będą wyprzedawać wszystko, bo zostaną bez kasy xD
    Nawet nie mam sd ani czasu, na szczęście takie sobie te rzeczy, płakać nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja bardzo fajna:) Kupiłam 7 rzeczy; zieloną torebkę, obie pary spodni, wszystkie paski i wiązaną koszulę. Żałuję, że nie kupiłam butów:-(

    Twoje słowa odzwierciedlają moje odczucia, co do stardolla, tragediaaaa. Bardzo chętnie bym się ulotniła z tej gry, ale tak po prostu nie umiem, coś mnie tu zawsze ciągnie.. Może od września to się zmieni, tsa zmieni się na pewno, bo już na bank nie będę tutaj tyle przesiadywać i może to się przyczyni do odejścia z tego czegoś, czym jest stardoll xD

    OdpowiedzUsuń
  7. moim skromnym zdaniem, stardoll od jakiegoś czasu naciąga młodsze pokolenie stardolla dodawaniem tyle LE i tribute .. Dlatego ja już dałam sobie spokój z doładowaniem ss wolę chyba te pieniądze wydać na karmę do schroniska lub kupić coś realnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za coś trzeba zdzierać pieniądze :D Na szczęście (choć generalnie wcale nie) nowe kolekcje są strasznie słabe, więc ja osobiście na tym nie tracę. Szkoda tylko, że za te pieniądze nie mogą łaskawie zaktualizować tej gry, wprowadzić czegoś nowego... No ale ja jestem stara, a ta gra dedykowana jest raczej dzieciom. Tylko skąd dzieci mają mieć pieniądze? bez sd nic się nie da zrobić, a żeby je mieć, trzeba być ss i kółko się zamyka.

    A ta kolekcja jest cholernie słaba. Nie żal mi że nie zdążyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam ss ale to są jedne z tych chwil kiedy nie mam powodu do żałowania. Kolekcja słaba. Wiele ciekawszych rzeczy można znaleźć w Tribute. A tam zakupy są dla wszystkich i nie ma ograniczeń ilości.
    Co do twoich przemyśleń w 100% się zgadzam. Na stardoll wszystko jest płatne a nawet jako ss nie masz możliwości zarabiania żółtej waluty. 3/5 sd (w wypadku nss 1/3 sd) raz czy dwa na tydzień to zdecydowanie za mało patrząc na ceny w sklepach.
    Stardoll zarabia na użytkownikach doładowujących krocie. A ci którzy nie płacą bombardowani się reklamami. Choćby ostatnie wyświetlanie reklam na czasie. Które oszukuje mojego Adblokera uniemożliwiając wejście na imprezę dopóki go nie wyłączę.
    Dziwi mnie trochę to wszystko. Jakby nie patrzeć ta gra skierowania jest raczej do dzieci (takie stare krowy jak ja to raczej mniejszość) a skąd one mają brać tyle pieniędzy?
    Znam wiele osób, które odeszło z gry właśnie przez brak funduszy na doładowywanie gry. Stardoll zaczyna upadać a ciągłe zwiększanie cen, i chwyty jak wyciągnąć od graczy jeszcze więcej pieniędzy naprawdę nie pomagają.
    Mnie w grze trzyma już tylko przyzwyczajenie. Ale czasem tęsknię za starym stardollem gdzie ceny były w przedziałach kilku stardolarów, byliśmy obsypywani darmówkami, ,,ukrytymi sklepami'' czy fajnymi akcjami promocyjnymi. Tak samo przeceny, kiedyś były praktycznie cały czas. Na czarny czwartek zniżki wynosiły 50% a teraz?
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  10. W 100% się zgadzam. Ogólnie uważam, że może fajnym pomysłem byłby baazar dla wszystkich użytkowników? Dzięki temu możnaby było pozarabiać trochę stardollarów nawet nie posiadając statusu superstar. Chociaż ogólnie moim zdaniem powinno być po prostu więcej rzeczy za sm i tyle. Bo w stosunku do rzeczy, które można kupić za walutę premium, liczba ubrań za sm jest znikoma. Wynikiem tego jest ciągły problem z brakiem sd i ciągle za dużo sm na koncie. Bo tak naprawdę fioletowa waluta przydaje się baaaardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się w 100 %... Moim zdaniem mogliby przynajmniej przywrócić opcję wymiany sm na sd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było super, ale się im nie opłacało. Większość osób nie ma co robić z sm i mają po 1000. To wychodzi 100 sd ZA DARMO! xD Więc nie mogą sobe na to pozwolić

      Usuń
    2. Ja mam ponad 4 tys. sm. Nie wiem jak to jest mozliwe skoro jest limit.

      Usuń
    3. 100 sm = 1 Sd
      Czy nawet 200 to 1 sd
      Nie mysza dawać przelicznika 10 = 1

      Usuń
    4. Beruid, jeśli logujesz się na apkę Stardoll Access to nie ma limitu :)

      Usuń
  12. Na Stardoll wchodzę już rzadko i to bardziej przez sentyment. Ss nigdy nie byłam, bo wcześniej rodzice mi nie pozwalali, a obecnie sama stwierdziłam, że nie zamierzam wydawać kasy na grę, gdzie użytkowników ma się gdzieś. Jednak faktem jest, że ceny są coraz wyższe i to nie tylko tribute czy LE, zwykłe kolekcje też są coraz droższe...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tragiczna kolekcja, nic mi się nie podoba. Od cholery takich łachów można znaleźć w It Girls czy Bizou. Wykonanie ciuchów jest po prostu słabe i bardziej ta kolekcja mi przypomina Young Hollywood albo Runway.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  14. Biznes is biznes, moi drodzy.

    OdpowiedzUsuń