2018/07/26

SiM poleca

Odkąd ogromną furorę zrobiło pojawienie się kozaków za kolano sukienki z golfem zyskały nowe odzwierciedlenie - oprócz tego, że są bardzo praktyczne stały się popularne wśród luźnych stylizacji na co dzień dodając im "pazura". Sukienka tego typu stała się jedną z najczęściej pojawiających się w kobiecych stylizacjach, ale jej model zależy wyłącznie od indywidualnych upodobań - niektóre dziewczyny wolą sukienki bardzo dopasowane, a inne luźniejsze. Mimo tego, że golfy nosimy tylko w sezonie jesień/zima stwierdziłam, że nie stanowi to problemu w dodaniu posta w środku lata, na Stardoll nie robi to żadnej różnicy, a StarPlaza oferuje nam mnóstwo takich sukienek i uważam, że warto posiadać chociaż jedną. Posiadanie najbardziej prostych, zbliżonych do klasycznych modeli pozwoli na jej wielokrotne użycie, nie będzie to jednosezonowy zakup. Z czym łączyć "golfowe" sukienki? W pierwszej kolejności oczywiście ze wspomnianymi na początku kozakami za kolano, co uczyniłam w drugiej stylizacji. Dodałam szal i kolczyki zgrywające się kolorystycznie, a jako że w swojej szafie nie znalazłam odpowiedniej torebki zdecydowałam się na pozę z kwiatami ze sklepu SaP. Warto je zestawiać z parkami, jak i klasycznymi płaszczami w celu uzyskania eleganckiego stroju, ale bardzo ciekawie zgrywają się również ze sportowym obuwiem, skórzaną, czy jeansową kurtką. 
| Sukienka, buty - Nelly.com | Spódnica, torebka - Velvet Orchid | Kolczyki - Balmian Tribute |
| Sukienka - Nelly.com | Kolczyki - Hot Hot Buys | Szal - Bonjour Bizou | Kozaki - Balmain Tribute | Poza - Strike A Pose |

Co sądzicie o dzisiejszym poście? Często zakładacie sukienki z golfem?

Przypominam o konkursie, w którym Waszym zadaniem jest wykonanie stylizacji z kombinezonem - KLIK.

10 komentarzy:

  1. Nie lubię golfów (ani zwykłych ani sukienkowych), nie lubię gdy mnie coś gryzie, uwiera w szyję. Chyba, że szalik zimą bo wtedy trzeba. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje.
    Golfy na stardoll posiadam, nawet kilka. Jednak takiej sukienki jeszcze nie. Jak patrzę na twoje stylizację to mam ochotę wybrać się na wirtualne zakupy i uzupełnić ten brak w szafie.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  3. Irl średnio przepadam za golfami - nie lubię jak coś ciasno opina moją szyję. Za to na stardoll je kocham ♥ Ogólnie bardzo mi się podoba ich wygląd i uniwersalność :D Druga stylizacja jest świetna C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza, nie wiem średnio wygląda.. Jakaś taka pusta się wydaje, chociaż jest na niej wszystko:D
    Druga to sztos! Przecudowna, ale brakuje podszewki ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię swetry golfy w realu jak i na sd. Co do sukienek to tylko na stardoll, bo one są zawsze opinające, a ja w takich wyglądam niestety źle :D Stylizacje fajne, chociaż w 1 nie podoba mi się ta torebka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także w realu nie znoszę golfów, mimo, że są cudowne :P
    Bardzo fajne stylizacje, szczególnie druga :)
    PS Uwielbiam wygląd twoich postów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja z kwiatami jest piękna!
    Lubię golfy na sd, sukienki z golfem też są ok. W realu nie za bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znoszę golfów w realu,są niewygodne :x na sd mam tam kilka golfów,ale sukienek z golfami nie posiadam,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga propozycja :) w pierwszej nie podoba mi się ten płaszcz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz bardzo proste stylizacje, ale tu wyglądają przeuroczo. :) Podzielam zdanie, że Twoje posty wyglądają bardzo ładnie i schludnie.

    OdpowiedzUsuń