2018/07/30

Hot or Not

 

takasezexd




Zwiewna bluzka plus elegancka spódniczka daje fajną, klasyczną bazę. Jednak siateczkowy top jak i nerka zupełnie nie pasują do tego klimatu. Poszłabym albo w jedną, albo w drugą stronę i zbudowała tę stylizację od nowa. NOT+
 

Całkowicie zgadzam się z Cherry, więc nie będę się zbędnie wypowiadać. Połączenie, które wybrałaś nie jest do końca udane. NOT








 
Sally11l




Wszystko ze sobą dobrze współgra, podoba mi się góra i te wystające rękawki. Zmieniłabym buty, ale to już taka moja bardzo subiektywna opinia, ponieważ nie lubię tej pary, na którą się zdecydowałaś. HOT

 
Bardzo ładnie wykorzystałaś tę kurtkę, która mimo wszystko jest dość trudna do wystylizowania. Bardzo lubię to klasyczne zestawienie kolorów. Wychodzę z założenia, że torebka stanowi ostatni punkt stylizacji i jest jej ostatecznym dopełnieniem, ale tutaj wyjątkowo jej brak mi w ogóle nie przeszkadza. HOT












KasiaSmile11



Cóż, stylizacja wygląda jakbyś chciała zrobić niespodziankę partnerowi, przyszła do niego w niepozornym płaszczu i nagle go zrzuciła pozostając tylko w samej kuszącej bieliźnie. W prawdziwym życiu hot, jednak jako stardollowa stylizacja wielkie NOT.

 
Znowu zgadzam się z Cherry. Trafnie to ujęła. Aczkolwiek, myślę, że do jej wersji zdecydowanie bardziej pasowałyby szpilki. ;) NOT





Za tydzień ocenimy: lalka556, szarni., Chiilliin

11 komentarzy:

  1. Ojeny, tak bardzo mi brakowało tego działu! Super, że z nim wróciłyście:)
    Pierwsza stylizacja to zupełna pomyłka.. Buty, spódniczka, buty - ok, ale reszta? Jak dla mnie NOT+
    Drugi outfit to sztos! Jest piękny:-) Zdecydowanie HOT!
    Ostatni look z jednej strony jest okej, ale z drugiej to tak jak ujęła to Cherry xD NOT+

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej stylizacji na górze jak dla mnie za dużo się dzieję. Nerka, koszulka z falbanami i siateczkowa bluzka to trochę za dużo jak na jedną stylizację. Także zgadzam się z oceną
    Druga jest mega. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne kurtki z okularami. Całość fajnie się łączy. Zasłużone Hot
    Jeśli chodzi o ostatnią stylizację to mam mieszane uczucia. Z jednej strony niby wszystko pasuję. Z drugiej po prostu średnio mi się podoba. Zgadzam się ze słowami Cherry bo pomyślałam o tym samym.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ale fajnie, że ten dział wrócił :D Śmiechłam czytając komentarz Cherry do ostatniej stylizacji xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, ze wracacie z HoN :D zgadzam się z ocenami, także nie mam co się rozpisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna mi się nie podoba.
    Pierwsza nawet byłaby spoko gdyby nie te wiszące okulary (?) w dłoni, inny kolor paznokci i bransoletka byłaby na wierzchu siatki a nie pod.

    Druga jest dla mnie zbyt dziwna i przekombinowana, a także nie rozumiem sensu tych podwójnych okularów. Nie lubię takich artystycznych stylizacji.

    Ostatnia to jakiś chaos. Te rajstopy są zbędne i te ciężkie, grunge'owe buty kompletnie są jak z innej parafii.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej faktycznie wszystko z innej parafii
    Druga całkiem mi się podoba, chociaż elegancka koszula z puchówką to dość dziwne połączenie
    A trzecia... Cherry ujęła to idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja po prostu brzydka
    Druga nie zachwyca
    Trzecia dziwna

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę się powtarzać co do pierwszej, zgadzam się z wami w 100%.
    Druga nie jest zła, ale nie zachwyca.
    Trzecia - Cherry świetnie to ujęła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia najfajniejsza, wyroznja sie na tle innych. Moze bez rajstop i z innymi butami byloby bardziej zmyslowo, ale i tak jest dobrze. Druga oklepana jak nie wiem, a pierweza oh gora stylizacji to jakas pomyłka

    OdpowiedzUsuń