2018/07/26

Sposób na weekly superstar gift



W tym tygodniu osoby ze statusem Superstar otrzymują od adminów choker. Oryginalnie pochodzi z Fallen Angel i kosztuje 9 sd. Cherry była zadowolona z giftu, póki nie odkryła, że naszyjnik, a dokładniej złote kółeczko zlewa się z karnacją jej doll. Mnie jest raczej obojętny, bo kupiłam choker dużo wcześniej. Niemniej uważam go za ciekawą ozdobę i na pewno jeszcze nie raz będzie dodatkiem do moich stylizacji. :) Co tu dużo gadać? Fajny prezent i tyle. A Wam jak się podoba?

 
1. okulary - Riviera, choker - Fallen Angel, sukienka: sukienka - Nelly + top - Basics + golf - Melbourne Minimalism, zegarek - Nelly, torebka - Wild Candy, buty - Balenciaga

2. kolczyk - Fendi, choker - Fallen Angel, bluzka (sukienka) - Special Offer, pasek - Mark Fast, spódnica - Balenciaga, torebka - Special Offer, buty - LE


kolczyk - Pretty n' Love, naszyjnik - Fallen Angel + (kolczyk) Pretty n' Love, top - Balmain, narzutka - Voile, spódnica - Saint Laurent, pasek - Callie's Picks, torebka - no name, buty - LE + MSW

12 komentarzy:

  1. O, super! Jeszcze go nie odebrałam, bo zapomniałam o tym Gifcie, ale na pewno zaraz to zrobie :D
    Najbardziej podoba mi się druga stylizacja Soxo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odebrałam i się bardzo, ale to bardzo cieszę, bo po wcześniejszych outfitach od Soxo, stwierdziłam że muszę go mieć, ale zapomniałam kupić. A tu taka nowinka, super:D
    Pierwsza stylizacja Soxo - wieje mi trochę kiczem i tandetą , choć nie wiem czemu xD Taka jakaś dziwna, może przez połączenie spódnica czy tam sukienka z torebką i bluzką, bardzo niefajnie to wygląda. Okulary imo też tam nie pasują.
    Druga jest o wiele lepsza! Widziałam już w apartamencie i byłam zachwycona. Świetnie to razem wygląda.

    Outfit Cherry - to nie dla mnie.. Nie podoba mi się złoto+srebro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam dodać, że Soxo wyglądasz pięknie w tych włosach!

      Usuń
  3. Druga Soxo i Cherry są niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest fajny, odebrałam. Dobrze, że nie kupiłam wcześniej ;p Stylizacje średnio mi się podobają tym razem. Pierwsza Soxo niestety nie w moim guście, w drugiej zmieniłabym torebkę. U Cherry też nie grają mi te buty i torebka. Z początku to w ogóle nie poznałam Soxo i myślałam, że to ktoś inny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest straszna. Nie widzę w tym połączeniu nic dobrego i zastanawiam się co Cię podkusiło, żeby ją gdziekolwiek opublikować.
    W drugiej podoba mi się połączenie sukienki i spódnicy, ale dodatki wszystko zepsuły. Torebka i pasek wyglądają tu strasznie tandetnie. Te buty to też nie był najlepszy wybór.
    Jeśli chodzi o ostatnią to podoba mi się najbardziej. Połączenie spódnicy i biżuterii jest bardzo przemyślane. Body również się tutaj sprawdziło. Pobawiłbym się trochę spódnicą, by była dłuższa, bo dół wydaje się pusty w porównaniu do góry. Natomiast uważam, że buty są okropnie brzydkie, a torebka podobnie jak w drugim zestawie wygląda tanio.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent wezmę, bo ładny.
    Stylizacje mnie nie przekonują.
    Soxo co się z Tobą dzieje? Gdzie są Twoje oszałamiające stylizacje?
    Cherry jest tak sobie, dałbym inne buty i torebkę, i jakoś te rękawy mnie denerwują.
    Obie macie piękne fryzury!

    OdpowiedzUsuń
  7. szału nie ma,ale odebrałam ten naszyjnik-kiedyś się przyda xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga stylizacja Soxo i propozycja Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent jest bardzo fajny :D Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja od Soxo C: Osobiście nie umiem wykorzystać tych spodniobutów, a w tej stylizacji naprawdę podoba mi się ich użycie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny ten sam choker do kolekcji. Mówię Wam, że admini przeglądają moją szafę a potem wybierają z niej rzeczy do ss giftów :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza od Soxo jest tragiczna. :( Stylizacja wygląda na typową Karynę z ulicy czerwonych latarni. Druga daje radę. Połączenie sukienki i spódnicy jest fajne.
    Cherry ma najlepszą stylizację. Takie połączenie srebra i złota lubię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z komentarzami wyżej. Pierwsza stylizacja słaba. Wydaje mi się że to wina butów. Całość wygląda tanio i sztucznie. Druga Soxo super. A ta spódnica podoba mi się chyba w każdej stylizacji. Nie żałuję zakupu ;-)
    Stylizacja Cherry mega. Uwielbiam ten body a w tym wydaniu podobają mi się jeszcze bardziej.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń