2018/07/28

Oceny Apartamentów

SILMARAKSGT


Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego wnętrza i Twojej kreatywności! Wykonałaś kawał dobrej roboty tworząc nowoczesny dom z zaledwie kilku elementów. Brawo za pomysłowość!

Moja ocena: 5/5

crystalwaters.


Nie mam pojęcia co nie podoba Ci się w tym wnętrzu. Jest nowoczesne i przejrzyste. Biel połączona z pastelami wyglądają olśniewająco. Uważam, że w Apartamencie znajduje się odpowiednia ilośc rzeczy - nie jest pusto, wnętrze nie jest też przepełnione. Stworzyłaś piękny salon pokazując, że można zrobić coś ciekawego z tych "tanich" artykułów, więc kolejny raz widzimy, że tanie wcale nie znaczy gorsze :) Jedyne, co bym zmieniła to po prostu pomniejszyłabym trochę te cegiełki na ścianie.
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

12 komentarzy:

  1. Pierwsze jest cudowne, nie można się naprawdę do niczego przyczepić!
    Drugie jest poprawne, ale według mnie trochę mało przedmiotów. Dodałabym jakiś stolik z krzesłami i byłoby cacy :D Ponadto te cegiełki są ogromnie duże, zdecydowanie trzeba je pomniejszyć, wtedy będzie to wyglądać lepiej. Pokusiłabym się jeszcze o wprowadzenie trochę roślinności do wnętrza, żeby wyglądało to po prostu "żywiej".

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze jest perfekcyjnie zrobione.
    W drugim brakuje tylko kwiatów, tzn zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są fajne :D Pierwszy jest idealny, a w drugim ja osobiście zmniejszyłabym te płytki na ścianie, żeby pokój wydał się trochę większy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ocenę! Na pewno skorzystam z twoich rad :D
    Pierwszy pokój jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze wnętrze to mistrzostwo! Chciałabym kiedyś zrobić podobny pokój, ale niestety brak mi chyba zdolności organizacji przestrzennej xd. W drugim wnętrzu kolorystyka mi się bardzo podoba, jednak ja oprócz zmiany wielkości tych cegiełek to zmieniłabym ścianę ze zdjęciami(tą boczną) na jakąś fajną szafkę. Niestety zdaję sobie sprawę, że na Stardoll brakuje wszelkiego rodzaju mebli, które można by ustawić na bocznych ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze wnętrze jest cudowne, na pewno wymagało duuużo pracy. Drugie jest takie przejrzyste i spokojne przez co bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze <3
    Drugie też ładne mimo swojej prostoty

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze wnętrze jest super. Podobają mi się tak zagospodarowane pokoje choć sama raczej takiego nie będę w stanie zrobić. Ten wyszedł fajnie i nowocześnie.
    Drugie jest takie proste. Ale jednocześnie nie mam pojęcia co można by tam dodać. Jest tak idealnie wszystko postawione i zgrane ze sobą że każdy dodatkowy artykuł mógłby to zepsuć. Jak dla mnie zasłużona 5.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze wnętrze (w sumie to bardziej zewnętrze xD) jest świetne. Podziwiam ludzi, którzy potrafią od podstaw tworzyć takie cuda. Drugie też nie jest złe, ale zgadzam się, że cegły są trochę za duże. No i jednak odrobinę pusto w nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa są bardzo ładne, ale widać, że w pierwszym autorka o wiele bardziej się napracowała i wydała więcej kasy choć ja bym zamiast tego Kena z darmówek użyłabym kogoś z Pals. Pozwoliłam sobie wejść na jej konto i zobaczyć inne wnętrza i naprawdę laska zna się na rzeczy. To jak zrobiła basen w Beach Villi jest sztosem.

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń