2018/07/01

Dobry projektant - ata


Cześć! Dzisiejszym projektantem jest Ata
Na Stradoll jest od 2015 roku, pochodzi z Turcji. Posiada również drugie konto ataataata
Zajmuje się głównie projektowaniem włosów, na drugim koncie ma nawet osiągnięcie " Star Designer" .











Aktualnie w bazarze posiada tylko jedną fryzurę w 4 częściach za 356 stardollarów oraz pasek Gucci za 178. Poniżej możecie zobaczyć aktualne i usunięte projekty:








Co sądzicie o jego twórczości? Podoba Wam się?
Czekam na Wasze opinie i pochwalcie się swoimi planami na dzisiejszy dzień :) 


13 komentarzy:

  1. Włosy i twarze są świetne, ale to nie na mój budżet :p.

    OdpowiedzUsuń
  2. Callmeshady to Ty? :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne projekty jak i twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te krótkie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, szczegółowe projekty ;D Części twarzy też ok ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma talent niewątpliwie, ale nie lubię takich przekombinowanych projektów

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasek Gucci mi się nie podoba, ale co do reszty projektów - supcio!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne projekty. Bardzo podoba mi się kilka fryzur. Niestety nie mój przedział cenowy :-(
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem mistrzostwo świata
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń