2018/06/30

Oceny Apartamentów

Marta32222


Dawno nie widziałam pokoju w tej kolorystyce, zwykle te pięknie wykonane pokoje tworzone są w oparciu o biel, czerń, czy jakieś pastelowe kolory. U Ciebie całe zestawienie beżu, brązu, złota przełamane zostało różowymi elementami, jak pastelowy fotel, czy kwiaty. Pokój bardzo mi się spodobał i mimo że zwykle użytkownicy mają problem z zagospodarowaniem takiej przestrzeni lub stosują podzielniki i tworzą kilka mniejszych zupełnie różnych pomieszczeń, Ty tego problemu nie miałaś i stworzyłaś genialny salon z pięknym widokiem za oknem. Przypadło mi do gustu połączenie stolika z sofą i dywanem, a także zagospodarowanie półki ze skrzynek i ozdoby wiszące nad nią. Szczerze mówiąc niczego bym nie dodawała, ani nie odejmowała - zainspirowałaś mnie do małego remontu :)
Moja ocena: 5/5

karolinnaaa2222


Panorama Room to naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Uważam, że znakomicie poradziłaś sobie z tym pokojem tworząc pracownię, a dalej nawet studio fotograficzne, które chyba najbardziej przypadło mi do gustu. Nie zastosowałaś nie wiadomo jak drogich artykułów, dzięki czemu pokazałaś, że tanie nie zawsze znaczy gorsze. Pokój nie jest ani zbyt pusty, ani przepełniony. Znalazło się nawet miejsce na kwiaty :) Ogólnie myślę, że niczego tu nie brakuje.
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Każdy z nich jest inny, w każdym są zastosowane różne elementy, ale wg mnie każdy jest dobry i na swój sposób wyjątkowy. Zgadzacie się z ocenami?

11 komentarzy:

  1. Wow, dzisiejsze pokoje są świetnie urządzone - jestem pod wrażeniem!
    Sczególnie podoba mi się pokój Marty, jest cudowny! I te kolory <3 No po prostu ósmy cud świata.
    Pokój Karoliny też bardzo mi się podoba, podziwiam za umiejętność zagospodarowania tak dużego wnętrza.
    Dzięki dziewczyny za zainspirowanie mnie do pokombinowania z moimi wnętrzami, bo ja jakoś nigdy ich nie urządzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba pokoje są imo fajnie zagospodarowane ;3 Pokój Marty bardzo mi się podoba, te kolorki są cudne :D Szacuneczek dla Karoliny - stworzenie czegoś spójnego w tak dużym pokoju to naprawdę coś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za miłe słowa. ;)
    Pokój Marty jest świetny pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne dziękuję, nawet nie wiesz jak mi miło:D ♥
    Pokój Karoliny wygląda jak niedokończony, imo:/ Niby wszystko jest, ale jednak jest pusto. Nie ma efektu wow:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy mi się podoba (żałuję, że nie zdążyłam kupić tych schodów z LE), ale drugi wygląda jakby był po prostu wykonany po taniości z rzeczy, które autorka miała chyba akurat w schowku i do tego ten Karl XD

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  6. Btw. sama chciałabym się zapisać do oceny apartamentu, ale lista jest aktualnie zamknięta. Kiedy będzie ponownie otwarta?

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są piękne, ale bardziej podoba mi się ten Marty :D Absolutnie cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne apartamenty ^^ Dlaczego ja nie potrafię tak ładnie zrobić XD
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń