2018/06/21

SiM poleca

Biała koronkowa bluzka dodaje romantyzmu i dziewczęcości każdej stylizacji. To właśnie ona jest hitem tegorocznego lata - sprawdza się praktycznie w każdym połączeniu - od luźnego codziennego stroju, po eleganckie outfity. Bluzkę, którą polecam Wam w dzisiejszym poście można znaleźć w The Jet Set, gdzie kosztuje 17 sd. Ja zestawiłam ją w dwóch stylizacjach - klasycznie, z czarnym spodenkami, złotymi dodatkami i oczywiście czerwoną kopertówką :) W drugiej stylizacji postawiłam na kobaltowy kombinezon z Basics, który w połączeniu z tą szykowną bluzką tworzy naprawdę ciekawe zestawienie. 
| Bluzka - The Jet Set | Spodenki - Chanel Tribute | Pasek - Bonjur Bizou | Naszyjnik - PPQ | Kopertówka - kolekcja z okazji 400 mln użytkowników | Buty - Nelly.com | 
| Bluzka - The Jet Ser | Top - D&G Tribute | Kombinezon - Basics | Naszyjnik - MSW | Torebka - Velvet Orchid | Buty - Denim & Supply Ralph Lauren |

Co sądzicie o stylizacjach? Cieszycie się na nadchodzące wakacje? Pochwalcie się planami! :)

10 komentarzy:

  1. Mam ją i bardzo mi się podoba. Druga stylizacja jest świetna! W pierwszej brakuje mi jakiejś marynarki może, hmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzeczka, może kiedyś kupię. Co do stylizacji to wolę troche bardziej szalone stylizacje, ale te są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka świetna, w sam raz na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka jest bardzo ładna i mam ją w szafie :) jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga,w pierwszej nie podoba mi się ten pasek i jakoś te spodenki mi nie przypadły do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta bluzeczka! :D
    Co do stylizacji to są śliczne, takie delikatne i dziewczęce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta bluzka, a w drugiej stylizacji wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta bluzka, kupiłam ją do stylizacji będących inspiracjami dla uczestników konkursu, ale ciii... Ma świetne rękawki, to one mi się w niej najbardziej podobają. Twoje stylizacje tym razem mi się nie podobają. Są wręcz identyczne :/ i bluzka nie prezentuje się NAJlepiej w nich wg mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są podobne do siebie, różnią się tylko kolorystyką. :( Szkoda, że nie uwidoczniłaś atutu tej bluzki, czyli rękawów. Brakuje mi tutaj nieco pomysłu na stylizacje, bluzka nie musi zawsze pełnić roli bluzki, można nieco pokombinować, pobawić się tym, a i tak uda się zachować tę prostotę, którą lubisz. Wystarczy tylko nieco się zastanowić, przeanalizować ciuszek i pokazać to, co w nim najlepsze, bo właśnie to jest chyba celem postów tej serii, prawda?

    OdpowiedzUsuń