2018/06/11

Nowa kolekcja

Całkiem niedawno w sklepie Basics Decor pojawiła się nowa kolekcja mebli w przepięknych letnich kolorach. Obejmuje trzy piętra, a ceny wahają się od 109 d 267 sm. Ja osobiście bardzo lubię ten sklep i uważam, że rzeczy które się w nim znajdują są dobrze wykonane, bardzo przydatne, a przede wszystkim tanie, bo możemy nieźle się obkupić za kilkaset Starmonet! :) Z tej kolekcji również jestem zadowolona i zamierzam kupić parę drobiazgów. Z pewnością na uwagę zasługują wazoniki, lampki, czy chociażby niebanalne stolik.
Co sądzicie o tej kolekcji? Wybierzecie się na zakupy?





10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kolekcja i do tego za sm, które tak zalegają. Kupię kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest niesamowita! Kupię wszystko, ale na razie brak funduszy na to nie pozwala. Jak ktoś chciałby się pozbyć Starmonet, to ja chętnie przyjmę każdą ilość i np. wymienię się za prezent z listy:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie urządzam wnętrz, więc nic nie kupię, ale kolekcja piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥!
    Również chciałabym kupić wszystko, ale jak zawsze mam niedobór starmonet, buu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kupię szary narożnik, może co nieco pokombinuję z lampą podłogową, a co do reszty rzeczy to zdecydowanie nie moje kolory. Kolekcja bardzo udana! Szkoda, że dzisiaj wydałam nieco zaoszczędzonych sm, cri in spanish.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kupie wszystko :p Bardzo fajnie są wykonane jak za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw muszę uzbierać sm, a później się obkupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydam tam wszystkie fioletowe jakie tylko dorwę!

    OdpowiedzUsuń
  9. O świetnie :3 W końcu będę miała na co składać sm! :D

    OdpowiedzUsuń