2018/06/22

Wakacyjna redakcja

Wy już gotowi na wakacje?
Bo nasza załoga tak!



14 komentarzy:

  1. Tylko czemu wszyscy spedzają wakacje nad morzem? XD #team_góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo takie foczki z nas i chcemy się trochę polansować :P

      Usuń
    2. Tez jestem teamgóry, ale plaży też nie odpuszczę :p
      Fajne te stroje

      Usuń
  2. Aż mi się cieplej zrobiło na wasz widok ^^. Wszystkie stylizacje wyszły super, ale najbardziej podoba mi się wakacyjne kreacje Rocki i Soxo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne styliacje. Najbardziej podoba mi się ta od Rocki i Callme

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje ;3 Propozycja od Rocki najbardziej chyba mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Soxo, Rocka, Najka najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylka Najki i Cherry miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne i pokazują, że strój na plaże to nie tylko strój kąpielowy. Jednak dla mnie najlepsza jest stylizacja Rockarolla <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się stylizacja Rocki <#

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę mi przeszkadza, to że są w koło doll te białe wycięcia. Tak poza tym super, też wybieram się nad morze:)

    OdpowiedzUsuń