2018/06/07

SiM poleca

Złote dodatki nie bez powodu kojarzą nam się z jesienią - w końcu złota polska jesień jest jedną z najpiękniejszych pór roku. Praktycznie mamy już lato, a ja rozpisuję się o jesieni, no tak... Czy złota biżuteria przeznaczona jest do noszenia tylko w czasie tych chłodniejszych miesięcy? Owszem, kolczyki, czy naszyjniki w tym kolorze świetnie prezentują się ze swetrami i ciemnymi rurkami - dodają szyku najprostszym zestawieniom, ale nie oznacza to, iż panuje powszechny zakaz noszenia tychże artykułów w pozostałych miesiącach. 

Rzecz, którą dzisiaj Wam polecam używałam w swoich stylizacjach niejednokrotnie. Złoty łańcuch z PPQ, który wiele lat temu kupiłam za zaledwie 7 sd (a w tamtych czasach stanowiło to naprawdę pokaźną kwotę) zakładałam do wielu outfitów - od tych luźnych, aż po eleganckie stroje. Według mnie w każdej wersji sprawdzał się idealnie - dzięki temu, że jest uniwersalny można go zastosować do praktycznie każdego zestawienia (w Bazaarkowych perełkach wskazuję na jego wykorzystanie w typowej jesiennej stylizacji - KLIK; w poście o tym, co warto kupić w sklepie PnL prezentuję pastelową, dziewczęcą stylizację z jego użyciem - KLIK; w TYM poście łańcuch połączony jest z czarną, elegancką bluzką; a w poście o białych koszulach wygląda tak - KLIK) . Osobiście jest to jeden z moich ulubionych naszyjników w grze.

| Kapelusz - LE | Naszyjnik - PPQ | Sukienka - Stardoll feat. | Torebka - Pretty n' Love | Buty - darmówka |
| Płasz - Balmain Tribute | Naszyjnik - PPQ | Sukienka - Nelly.com | Torebka - Rio | Buty - Nelly.com |

Ci, którzy już gdzieś tam widzieli moje stylizacje, wiedzą że jestem zwolenniczką prostych zestawień. Czasami lubię pokombinować, ale zwykle wtedy wszystkie outfity nie przypadają mi do gustu na tyle żeby je opublikować. Podobnie jest w dzisiejszych stylizacjach. Pierwsza utrzymana jest w jasnych barwach - biel w połączeniu z pudrowym różem stał się ostatnio moim hitem. Druga stylizacja to klasyczna czarna sukienka połączona ze złotymi elementami i czerwonymi dodatkami pełniącymi rolę dopełnienia.

Co sądzicie o przedstawionych stylizacjach? Lubicie ten naszyjnik? Może chcecie pochwalić się swoimi ulubieńcami lub pokazać jakieś stylizacje? Śmiało piszcie w komentarzach! :)

15 komentarzy:

  1. Aaa, nie potrafię się zdecydować, która stylizacja mi się bardziej podoba, bo obie są świetne '-' Chyba poszukam tego naszyjnika, bo niestety go nie posiadam, a przekonałaś mnie do zakupu jego wszechstronnością :D Moim ulubieńcami są zdecydowanie ostatnio: torebeczka - Chanel Chains Handbag z Chanel Tribute oraz czarne, klasyczne szpileczki z PPQ, dostępne aktualnie w Starplaazie :D

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie złoto w ogóle nie kojarzy się z jesienią :D Bardziej z latem, bo ten kolor ślicznie podkreśla opaleniznę. Wkładam je przez cały rok (chociaż zdecydowanie bardziej wolę srebro) i nigdy nie miałam jakichś myśli, że to takie odważne z mojej strony, bo złoto bardziej pasuje w innych miesiącach :D
    Naszyjnik dawno temu bardzo lubiłam, teraz uważam, że są znacznie ładniejsze złote dodatki w Plazie. Nie do końca podoba mi się jego wykonanie i to, że jest po prostu takim grubym kajdanem, który moim zdaniem dodaje ciężkości stylizacji. Może by się to sprawdziło w jakiś luźnych stylizacjach, tak w eleganckich już średnio. Niemniej jednak podoba mi się druga stylizacja, ponieważ bardzo lubię czerwono-czarne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się ten naszyjnik podoba i mam go,kupiłam go kiedyś w bazarze za 6 czy tam 7 sd,często nawet go używam :) jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza jest piękna :) druga stylizacja też jest bardzo fajna,ale jakoś nie przepadam za tymi butami

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero całkiem niedawno przekonałam się do tych butów :P

      Usuń
  4. Biała stylizacja z kapeluszem LE jest idealna! Piękna!
    Uwielbiam złoto i często używam ba sd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go kiedyś, ale sprzedałam, uważam podobnie jak Cherry - słabo wykonany. Nie lubiłam go nosić.
    Stylizacje są ładne, ale w każdej bym coś dodała, albo zmieniła. Jednakże druga bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na sugestie :) Co takiego chciałabyś dodać lub zmienić? Zawsze dobrze poznać punkt widzenia drugiej osoby, dzięki temu kolejne stylizacje mogą stawać się lepsze.

      Usuń
  6. Kiedyś bardzo chciałam kupić ten naszyjnik, ostatecznie tego nie zrobiłam i w sumie nie wiem, czy teraz bym go kupiła. Ale stylizacje są ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje!
    Podoba mi się to, że są klasyczne, a jednocześnie nie są nudne i każda jest zupełnie inna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stylizacjach głównie stawiam na klasykę, tak jak wcześniej pisałam - nie lubię "przekombinowania", a moja szafa obfituje w raczej proste artykuły wielokrotnego (jak dla mnie) użytku. Niektórym może to nie pasować, ale każdy ma swój styl, gust, więc nic na to nie poradzimy. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  8. W realu prawie w ogóle nie noszę złota, zdecydowanie wolę srebro. Na stardoll lubię to i to, a ten naszyjnik mam od bardzo dawna (swego czasu miałam nawet dwa).Nie jest jakimś ulubieńcem, ale jest całkiem okej. Co do stylizacji, to są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik, którego użyłaś, nigdy mi się nie podobał, po prostu przypomina mi złotą kietę, której czasy świetności daleko za nami (i dobrze!) Jeśli chodzi o złotą biżuterię, to noszę ją częściej od srebrnej, gdyż uważam, że lepiej mi pasuje. Również nie wydaje mi się, by złote dodatki przejmowały władzę jedynie jesienią, prawdę powiedziawszy, pierwszy raz zderzam się z taką opinią. Stylizacje, które nam zaprezentowałaś nie przypadły mi do gustu, tak jak wspomniałaś w swoim poście, (bardzo ładnie napisanym poście) nie jesteś osobą, która lubi pokazać coś niebanalnego, a szkoda! Chyba tego właśnie będzie mi u Ciebie brakowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie da się zmieniać swojego zdania pod kątem tego żeby przypodobać się innym. Rozumiem, że ktoś ma zupełnie inny gust albo po prostu nie tego oczekuje. Niemniej jednak postaram się dodawać do postów coś jeszcze, w zależności jaką ciekawostkę z daną rzeczą znajdę, aby chociaż trochę sprawić żebyś mniej odczuła te braki :D Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  10. Stylizacje są proste, ale bardzo ładne. Także posiadam ten naszyjnik i bardzo go lubię.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uwielbiam te stylizacje. Zawsze lubiłam tą twoją prostotę, dzięki niej wyróżniasz się. Pamiętaj tylko by z pomocą tej prostoty nie powrócić do 2012 roku ;) Naszyjnik IMO jest dosyć masywny oraz słabo wykonany, nie kupiłabym go.
    W pierwszej stylizacji doll ma świetną talię, ale i tak wolę tą drugą

    OdpowiedzUsuń