2018/06/02

Oceny Apartamentów

Poprzednio, kiedy dział miał chwilę świetności na blogu, zajmowała się nim inna redaktorka. Dziś chciałabym go przywrócić, dlatego też w komentarzach pod tym postem możecie zgłaszać swoje pokoje, o których chcielibyście poznać opinię. Proszę o podanie dokładnego nicku oraz numeru pomieszczenia. Kolejka zostanie zamknięta w poniedziałek wieczorem (4.06), w celu uniknięcia masy zgłoszeń i późniejszego półrocznego oczekiwania na przeczytanie posta z udziałem swojego pokoju. Pamiętajcie również, iż jest to tylko i wyłącznie moje zdanie, a każdy z Was, jeśli tylko ma ochotę, może wyrazić swój punkt widzenia w komentarzach. Bądźmy wyrozumiali, niewulgarni i szanujmy wszystkich mających odmienne do naszych poglądy. Miłego dnia! ☀️


14 komentarzy:

  1. Fajnie, że seria powraca :D
    Ja się raczej nie zgłoszę, bo nie mam pokoju, który byłby udekorowany :/ Nie znam się na tym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wraca jeden z moich ulubionych działów!
    Zgłaszam pokój nr4.
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, jak super ;d
    Zgłoszę się, co mi zależy :D
    Numerek 6, callmeshady98

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sie, numer 1
    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Zgłaszam pokój nr 1. Ja bym jeszcze porównywała dwa pokoje ze sobą dwóch różnych osób i wystawiła opinię. Tylko może być problem z dobraniem podobnych poziomów dollek :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie robiłam w Pojedynku Stardollowiczów i myślę, że z czasem do tego wrócę. Faktycznie ciężko jest dopasować poziomy.

      Usuń
  6. Najsik. Zgłaszam się, pokój numer 30,
    _Charmed_Girl_

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam nr 31 do oceny :)
    karolinnaaa2222

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja zgłaszam nr 16 :)
    rockarolla_

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam sie, nr 20 orosze ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się,pokój nr 1 rocksensation01 :p

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli można to chciałabym prosić o ocenę dwóch pokoi. nr 17 i nr 4
    aguuniek

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się nr 13
    Popstarka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam sie, numer 26, 25
    SILMARAKSGT

    OdpowiedzUsuń