2018/06/14

SiM poleca

W dzisiejszym poście mam do zaprezentowania tylko jedną rzecz i moim zdaniem jest ona warta polecenia. Są to spodenki z Trails, których cena zakupu wyniosła mnie 12 sd (stylizację z nimi można było zobaczyć w poście o tym co warto kupić w WD - KLIK). Podczas dyskusji między redaktorami na temat artykułów, które powinny znaleźć się w tym wydaniu opinie na ich temat były podzielone, jestem bardzo ciekawa Waszego zdania :) 

Koronki, frędzelki itp. w tym roku zawładnęły praktycznie wszystkimi sieciówkami (w moim odczuciu szczególnie Zara 😁). Mi osobiście również bardzo podobają się rzeczy tego typu i chętnie wykorzystuję je w swoich outfitach, zarówno na Stardoll, jak i w realnym życiu. W stylizacji postanowiłam połączyć je z kwiecistym kardiganem oraz czerwonymi sandałami. 


| Kardigan - Strike A Pose | Bluzka - darmówka | Spodenki - Trails | Buty - Young Hollywood |

Co sądzicie o stylizacji? Cieszycie się nadchodzącym weekendem? Pochwalcie się planami!

9 komentarzy:

  1. spodenki jakoś mi się nie podobają,ale stylizacja jest bardzo ładna :) idealna na lato :) ja to na razie nie mam żadnych planów,bo nie wiem czy będę pracować w sobote czy też nie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja za to mam wrażenie, że frędzle właśnie już nie są modne :D Bum na nie był, nie wiem 2 lata temu? Stylizacja ma fajny, letni klimat, ale stanowczo brakuje mi podszewki :) Swoją drogą kocham kimona, zwłaszcza w kwiaty! Mam niemalże identyczne jak te, które użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że frędzle już powoli odchodzą do przeszłości, co nie zmienia faktu, że wciąż je nawet lubię. Spodnie są takie sobie, ale całokształt stylizacji bardzo mi się podoba. Dużym minusem jest brak podszewki, strasznie to razi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spoko stylizacja, szkoda, że tylko jedna. Gdyby były 2-3 to można by było lepiej pokazać te spodenki. Osobiście sama baardzo rzadko nosze frędzle, ale są okej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacji i te buty... Mega! Spodenek nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jako całość bardzo mi się podoba ;3 W sumie to nie zwróciłam wcześniej uwagi na te spodnie, a po przyjrzeniu się stwierdzam, że nie są złe :D

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię frędzle i klimaty boho, ale z racji że od jakiś 6 miesięcy jestem nastawiona anty-zakupowo to nawet nie wiem, co oferują sieciówki xD
    Spodenki są całkiem fajne, ale o ile nosiłabym IRL to na Stardoll chyba niekoniecznie.
    Btw, znacie jakiś sklep, który ma spodnie/spodenki z wysokim stanem, ale na dość wąską talię?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię spodenek na Stardollu, ale w realu już tak. Frędzle, styl boho były modne, ale już dosyć dawno.
    Stylizacja jest zwykła, ale ma swój urok. Niestety nie przekonałaś mnie żeby je zakupić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zastanawiałam się nad ich kupnem, ale w końcu tego nie zrobiłam.
    Stylizacja bardzo ładna, ten kardigan jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń