2018/06/12

Other World


Witajcie, dzisiaj przygotowałem dla Was nietypowe stylizacje z wykorzystaniem ubrań, z włosów. Przyznam, że kiedyś zupełnie nie podobały mi się takie projekty, jednak z czasem zmieniłem co do nich zdanie i postanowiłem, spróbować stworzyć coś z nimi. Obecnie posiadam parę takich ubrań w swoim salonie i dosyć często ich używam. Myślę, że jest to fajna odskocznia od zwykłych stardollowych ubrań. Dodam jeszcze, że są to projekty polskich użytkowników, pierwszy należy do ThePerpetua, a drugi LiliaGolden4






A Wy posiadacie takie rzeczy na swoim koncie? Podobają Wam się, czy jesteście zwolennikami standardowych ubrań? Dajcie znać w komentarzach i oczywiście zapraszam do oceny stylizacji!

11 komentarzy:

  1. Nie używam takich rzeczy, ale uważam, że wyglądają super. Stylizacje są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje nie w moich klimatach,ale naprawdę ciekawe ;) Projekty bardzo szczegółowe i ciekawe :D Ludzie, którzy je zrobili naprawdę mąją talenta ;3

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  3. druga stylizacja jest świetna *-* w pierwszej ta bluza mi się nie podoba :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja idealnie w moim klimacie *.* pierwsza też super, fajnie wyglądasz w tych projektach. No i podziwiam projektantki, to musiało być wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza bluza sztos, ale to jednak druga stylizacja podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje mi się podobają :) Projekty są świetnie wykonane. Nie posiadam ubrań "z włosów", ale bardzo bym chciała, niestety zazwyczaj są super drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne projekty! Widziałam kilka razy "ubrania z włosów", ale były wykonane bardzo źle XD
    Stylizaxje też super, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam takowych ubrań, zazwyczaj są tragicznie wykonane i kosmiczne drogie. Co do stylizacji, to sa niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę zwykłe ubrania. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam osoby, które potrafią poświęcić masę czasu by stworzyć takie ubrania :)
    Kiedyś miałam chrapkę na bluzę podobną (albo raczej taką samą :D) do hotbuys z fallen angel 2008 rok, ale była bardzo droga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie ubrania, ale są według mnie dosyć mocno niepraktyczne :/

    OdpowiedzUsuń