2018/06/28

Sposób na Weekly Superstar Gift



W tym tygodniu prezent zaskoczył chyba wszystkich, ponieważ nareszcie dostaliśmy coś fajnego! Niestety zapewne większość z Was już posiadała tę kurteczkę, ja na szczęście poskąpiłam ;) Stylizacje z nią robi się bardzo przyjemnie dlatego każdemu polecam jej odbiór.

W tamtym tygodniu natomiast, dostaliśmy torebkę ze sklepu Bonjour Bizou. Osobiście nie przypadła mi do gustu, raczej nie będę za często jej używać. Soxo zapomniała odebrać tego giftu, dlatego stylizację zaprezentuję tylko ja. Napisy na torebce kojarzą mi się z hippisowskimi latami 70, dlatego też mój look lekko zahacza o tamte klimaty.

Zapraszam do obejrzenia tego, co dla Was przygotowałyśmy :)




czapka - Evil Panda, okulary - Spectacular, torba - Rio, golf - Nelly.com, kurtka - Bonjur Bizou, koszula - Nelly.com, spodnie - YH, buty - Spectacular




kolczyki - Bonjour Bizou, koszula - Subcouture, spódnica - Wild Candy, pasek - Archive, kurtka - Bonjour Bizou, buty - Riviera
kolczyk - LE, sukienka - Special Offer, pasek - Malbourne Minimalism + Rio, torebka - Voile, kurtka - Bonjour Bizou, buty - Subcouture


top - Rio, koszula - Callie's Picks, torebka - Bonjour Bizou, spodnie - Fallen Angel, pasek - Fudge, bransoletka - Mr.

19 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są wow!!!
    Cieszę się z tej kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cheri cheri lady
    Going through a motion
    Love is where you find it
    Listen to your heart
    Bardzo mi się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są świetne :D Odebrałam zarówno torebkę, jak i kurteczkę, którą uważam za bardzo uniwersalną i ciekawą ;3 Nie miałam jej, więc miły prezencik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 cherry mnie zachwyciła!
    Jestem superstar, a nie dostaję tych giftów czemu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się kiedyś dziwiłam, aż ktoś mi powiedział, że trzeba je samemu odbieraćXD Musisz wejść w okładkę, nad reklamami sklepów itp., masz: zakładkę superstar, kliknij w nią, zjedź na dół i tam masz taki prezencik i na dole jest "get your gift" i masz prezentxd

      Usuń
    2. Bo może ich nie odbierasz? Wchodzisz na zakładkę Superstar i klikasz na Get Your Gift?
      :) stardollowy10

      Usuń
    3. Jeeej XD jestem totalną ciemnotą... dzięki ;p

      Usuń
    4. Ja też nie wiedziałam kiedyś skąd one się biorą :D Moja teoria była taka: ja jestem Royalty, więc pewnie Weekly SUPERSTAR Gift dostają osoby ze statusem ss XD Pewnego dnia odkryłam :D

      Usuń
  5. Stylizacje Cherry - wszystkie mi się podobają! Są świetne.
    Odebrałam oba prezenty, ale miałam kurtkę już wcześniej:/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja dostałam drugi raz tą torebkę,a nie kurtkę xd jeśli chodzi o stylizacje z kurtką to podoba mi się Soxo i pierwsza Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wtorek dawali jeszcze torebke, ale potem juz naprawili i dawali kurtke. Zerknij tam ponownie powinno być naprawione

      Usuń
  7. Nie jestem już ss, więc prezentów nie odebrałam, ale to nic, bo już je posiadam :P
    Podoba mi stylizacja Soxo, a także 2 i 3 Cherry :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem chybe jedyna osoba ktora cieszy się ze dostała tą kurtkę drugi raz. Swoja drogą mam też dwie torebki poniewaz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wtorek je jeszcze dawali w gofcie drugi raz. Ze stylizacji podoba mi sie tylko ta soxo i pierwsza cherry. W drugiej ta kurtka nie pasuje mi do tak mocno eleganckiej sukni wrecz balowej sukni.

      Usuń
  9. Mam kurteczkę już kupioną a torba jest całkiem fajna. Stylizacje boskie, tylko ostatnia nie do końca w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Soxo bardzo fajna stylka, pierwsza Cherry mnie mega oczarowała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie sylizacje są piękne! Myślę, że ciekawym pomysłem, byłoby przedstawienie sposobu na weekly superstar gift przez użytkowników ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że znowu nie odebrałam wsg...
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń