2018/06/13

Stylizacja

Hej! W trakcie zbierania starmonet mam dla Was kolejną stylizację :) Mam nadzieję, że mieliście udany dzień, bo ja za to najprawdopodobniej złamałam wskazujący palec u prawej ręki i zaraz będę jechać na izbę przyjęć. Mam jeszcze tyle rysunków i projektów do zrobienia na studia, że nie wiem jak to będzie... trzymajcie za mnie kciuki, żeby wszystko dobrze się skończyło, a profesorowie spojrzeli na mnie łaskawszym okiem! Buźka :*

kolczyki(przerobione) - Saint Laurent, golf - PPQ, marynarka - Archive, pasek - Riviera, spódniczka - It Girls, torebka - Archive, buty - Nelly


14 komentarzy:

  1. Ajjj, palec i to u prawej ręki, i to jeszcze przed sesją , i to jeszcze wskazujący, najważniejszy po kciuku D: Jak pech to pech. Oby nic mu nie było i to tylko jakieś wybicie czy coś, lekarz nastawi i będzie cacu! Trzymam mocno kciuki!! Stylizacja bardzo przyjemna, podoba mi się :)

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. A mówiłam żebyś nie wkładała ich tam gdzie trzeba. ;( Mam nadzieję, że będzie cały i że sobie poradzisz. Stylizacja piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) u mnie ten tydzień zaczął się nową pracą i tak jak pierwszego dnia było źle,tak 2 i 3 jest jak na razie ok...a co z tego wyniknie to czas pokaże xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od poniedziałku mialam staż, ale dziś z niego zrezygnowałam. Niestety, ale moja alergia nie daje mi możliwości tam pracować z kotem xDD
    Stylizacja świetna, genialna jest ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, mam nadzieję, że szybko z tego wyjdziesz.
    Stylizacja jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżbyś zrozumiała wyrażenie "bądź ze mną w kontakcie" dosłownie? ;) Nie przepadam za tymi kozakami. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemna stylizacja :) Prosta, elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się! Będzie dobrze :D Śliczna stylizacja, chociaż nie lubię tych butów

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta marynarka! Stylizacja jak zwykle genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :) Muszę poszukać tej marynarki

    OdpowiedzUsuń