2018/06/09

Oceny Apartamentów

lalka566


Świetny pomysł na wykonanie łazienki. Zestawiłaś ze sobą moje dwa ulubione kolory - szary i czarny, które zawsze się sprawdzają. Cieszę się, że nie zrezygnowałaś z zieleni i w pomieszczeniu znalazła się pokaźna ilość kwiatów. Szczególnie uwagę przyciągają czarne panele wśród których umieściłaś różne zielone rośliny, strzał w dziesiątkę. Niby wszystko jest dobrze dobrane i pasuje do siebie, ale może inny układ niektórych przedmiotów oddawałby lepszy efekt.
Ocena: 4/5

callmeshady98


Przepiękne przejrzyste pomieszczenie, które dzięki temu, że utrzymane jest w białych kolorach sprawia wrażenie czystego, przestronnego, w dodatku z pięknym widokiem. Dobrze, że zastosowałaś elementy w błękitnym kolorze, dzięki temu nie jest zbyt mdło i widać, że w pokoju coś się dzieje. Biel i pastelowe kolory to idealne połączenie!
Ocena: 5/5

Podobają Wam się powyższe pokoje? Zgadzacie się z moimi ocenami?

16 komentarzy:

  1. Callme jak dla mnie 10000/5, wnętrze jest meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Callme stworzyła coś pięknego! <3
    Wnętrze lalki niby jest ok, ale jednak coś mi nie gra. Nie oznacza to, że mi się w ogóle nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze callme bardzo ładne. :)

    Ps. zajrzysz na redaktorski? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba wnętrza są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. We wnętrzu Lalki zmieniłabym jedynie położenie kibelka, bo jakoś mi dziwnie wygląda w tamtym miejscu gdzie stoi, poza tym szczegółem - połączenie czarno-białego wnętrza z zielonymi elementami jest świetne, naprawdę mi się podoba :D Wnętrze Callme jest bardzo dobrze przemyślane. Podbiła mnie tym kotkiem xDD

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, chyba muszę zmienić jego położenie, bo teraz jak spojrzeć tak z daleka to faktycznie na pierwszym planie nie wygląda dobrze xd.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój stworzony przez callmeshady98 jest śliczny, zasłużona piątka :D
    Lalka566

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mi się podoba ten dział! :-)
    W aranżacji Lalki nie podoba mi się układ rzeczy. Nie rozumiem tego buszu, co on ma emitować? O ile lubię takie coś za oknem, to nie przepadam za obrazem (?) w takim wykonaniu. Wiszące rośliny wyglądają także dziwnie, a zwłaszcza ten od strony wanny, jest tam ukos i jakoś nienaturalnie to wygląda, imo. Nie wiem, po co w jednej ramie jest ułożony ten liść? Dziwnie wygląda. Ogólnie brakuje mebli, dodatków. Wprowadziłabym gruntowane zmiany. Całość mi się nie podoba, ale kolory są boskie!

    Co do wnętrza Callmeshady, co ja mogę powiedzieć? Jest na prawdę śliczne, te kolorki, ahhh. Rozpływam się totalnie... Bosko sobie poradziłaś z tą aranżacją, ale może przedłuż okno do końca sofy? Myślę, że dosyć fajnie by to wyglądało. Jeszcze wyrzuciłabym jedną z niebieskich poduszek z kanapy i dała jakiś kocyk. I na pewno więcej roślinności i będzie petarda, choć teraz i tak jest superaśnie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten "busz" to zielona ścian.
      Rośliny wiszą na przodzie ścianki, nie po jej bokach. Chociaż przyznam się, że lepiej było by zrobić ją w drugą stronę, w tym samym kierunku co ściana przy wannie. Muszę to zmienić :).
      Jeśli masz na myśli ramy nad wanną to pełnią one funkcje półki, niestety nie umim nadać im głębi.
      Dobrym dekoratorem wnętrz nie jestem (w ogóle nie jestem jakimkolwiek dekoratorem - zacznijmy od tego xd) ale imo więcej mebli wprowdziło by niepotrzebne przekombinowanie, czego ja bardzo nie lubię. Brakuje mi tylko umywalki i papieru toaletowego, ale żeby kupić te rzeczy potrzebna jest Villa xd.

      Usuń
  9. W pierwszej aranżacji nie podoba mi się to, że wszystkie artykuły są wręcz przytulone do ściany, pusty jest środek pokoju, i mimo tego, że centralny punkt zajmuje ściana przepełniona roślinnością to poczucie pustki dalej jest. Jeśli chodzi o projektowanie łazienki, to wszyscy wiemy, że ilość artykułów na SD jest dość ograniczona, choć mimo tego uważam, że można stworzyć łazienkę na bardzo dobrym poziomie, ale w wypadku tej pracy zdaje mi się, że autorka miała mocno ograniczony budżet, co niestety rzuca się w oczy już na samym początku. Jeśli chodzi o to, co jest, to na pewno zmieniłabym położenie, a wannę ustawiła tak, by to ona była na pierwszym planie i pełniła główną rolę. Kolorystyka pokoju bardzo mi się podoba, fajnie, że jest dużo roślinek, układ ścianek również jest w porządku. Jedyny minus tego pokoju to niestety widoczny brak środków.

    Jeśli chodzi o drugi pokój to ten jest bardzo przyjemny, fajnie wygląda połączenie dziewczęcego błękitu z brązem, dzięki czemu całość wygląda lekko. W tym przypadku również postarałabym się o więcej dodatków, na przykład jakieś zasłonki, bądź oświetlenie. Niewątpliwie najlepszą częścią tej aranżacji jest jej lewa strona oraz pomysł na wnękę okienną, cudo! Widziałabym tam na pewno jakieś tkaniny, poduszki oraz dodatki by jeszcze odrobinkę dodać dziewczęcego charakteru temu pokojowi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wstępię od razu powiem, że kompletnie nie umiem urządzać wnętrz, więc tak czy siak każda zrobiła to lepiej odemnie. Mimo to uważam, że pokój lalki jest trochę zbyt pusty. Jest to taka bardzo fajna baza, którą można ulepszyć dodatkami. Pokój callme jest prosty, przytulny, nie ma się czego czepiać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że Lalka dobrała "strój" do wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy pokój jest jakby trochę pusty, może gdyby przysunąć wannę na przód fajnie by to wyglądało. Drugi jest bardzo słodki i nie do końca mnie zachwycił. Nie potrafię tylko powiedzieć, co mi w nim nie pasuje xD

    OdpowiedzUsuń