2018/06/20

LE Lookbook


Mimo, że kolekcja nie została za dobrze oceniona to nasza załoga podjęła się stworzenia lookbooka z najnowszej dostawy LE. Zapraszam do obejrzenia oraz komentowania :)




Callmeshady98

1.koszula - Stardoll Feat, torebka - Callie's Picks, pasek - Bonjour Bizou, spódnica - LE, buty - Evil Panda
2. marynarka - LE, suknia - Red Carpet, torebka - Voile, kokarda - Dior Tribute


WspanialyNick

1. kurtka - LE, kamizelka - LE, polówka - LE, spodnie - Mr., buty - LE, pasek - Fallen Angel, torba - Marc Jacobs, zegarek - Nelly, wisiorek - Nelly
2. kurtka - The Jet Set, polówka - LE, spodnie - no name, buty - Active, plecak - Antidote, pasek - LE, naszyjnik - Film Theory

Najka.

1. top - PPQ, bluzka - Callie's Picks, spodnie - The JetSet, pasek - It Girls, torebka - LE, buty - Royalty 
2. top - The JetSet, kardigan - Callie's Picks, biżuteria - Runway, pasek - LE, spódnica - LE, buty - It Girls


cherry9713

1. kolczyki - Riviera, koszula - LE, spódnica - Fendi, torebka - Callie's Picks, buty - It Girls
2. kolczyki - Tingeling, koszula - It Girls, spódnica(sukienka) - Callie's Picks, pasek - Fendi, torebka - LE, buty - Callie's Picks

12 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja Najki wygrała wszystko <3 Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga Calmeshady i obie Nicka mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze od Nicka *.* potem Cherry, Najki i lewa od Callme. Dostawa totalnie mi sie nie podobała, ale daliście radę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie wszystkie mi się podobają. Ale to Cherry mnie zachwyciła! Zwłaszcza jej pierwszy look. Wiśnia uwielbiam Twój styl!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierwsza stylizacja Najki i to, jak ożywiła czarny look niebieską torebką i makijażem. Druga od Cherry też jest fajna, Nick jak zwykle na wysokim poziomie, a te od Callme (zwłaszcza pierwsza) również są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się pierwsza propozycja Callmeshady,obie Nicka,druga Najki i druga Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się obiw propozycje od Najki i pierwsza od Cherry~ Chociaż wszystkie inne naprawdę trzymają też poziom :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja od Callmeshady98 jest świetna, tylko zmieniłabym pasek. Nicka podobają mi się obie. Najki dwie są IDEALNE!! Wiśni też obie, ale pierwsza to nie mój styl, za to druga jest piękna. Najlepiej poradziła sobie Najka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne ale druga stylizacja Najki trafiła w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza Najki wygrała ;D chyba nie muszę mówić, że jest mega w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje Call trafiają do mnie w 100% - świetna robota

    OdpowiedzUsuń