2018/06/21

Rozpoznaj stylistę


Po dłuższej przerwie, czas na kolejny post z serii "Rozpoznaj stylistę".


W pierwszej kolejności przypomnę nasze poprzednie stylizacje: KLIK
Osoba, która była najbliższa odgadnięcia wyniku to:
Udało Ci się odgadnąć trzy stylizacje. :)

Poprawna odpowiedź: 
Cherry przed Najkę
Najka przez Wspaniałego
Wspaniały przez Soxo
Rocka przez Cherry
Soxo przez Rocke

Gratuluję, do Ciebie leci prezent w postaci*:
*zgłoś się do mojej księgi gości w ciągu 48h :)


Dzisiejsze stylizacje nie będą podzielone na grupy, przypominam jednak, że wygrywa osoba najbliższa poprawnej odpowiedzi. :) Myślę, że warto spróbować swoich sił bo nagroda to 50sd!





Wyznaczyłam również deadline kolejnego postu na 8 lipca, co by się zmobilizować (oraz redaktorów!) do systematyczności.

Mam nadzieję, że mimo trudności, spróbujecie swoich sił!
Dajcie też znać, która z powyższych propozycji najbardziej przypadła Wam do gustu.
Miłego dnia. : )

10 komentarzy:

  1. Ej jak świetnie wyszło - górny rząd czerwone akcenty, dolny granatowe. I to wszystko przypadkiem! My to jednak jesteśmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to samo zwróciłam uwagę i myślałam, że tak miało być!xd

      Usuń
  2. Soxo wystylizowała Najka
    Rocke wystylizował Nick
    Najke wystylizowała Calme
    Nicka wystylizowała Rocka
    Cherry wystylizowała Soxo
    Calme wystylizowała Cherry

    Najbardziej mi się podoba stylizacja Nicka, chyba zasada - ładnemu we wszystkim ładnie tutaj działa!:DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Soxo została wystylizowana przez Callme
    Rocka przez Nicka
    Najka przez Rocke
    Nick przez Cherry
    Wiśnia przez Soxo
    Callme przez Najkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Soxo - cherry
    Rocka - callme
    Najka - rocka
    Nick - Soxo
    Cherry - Nick
    Callme- najka

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm raz mi się udało to teraz też spróbuję :D

    Soxo- przez Cherry
    Rocka- Callme
    Najka-Soxo
    Nick- Rocka (wiem, że lubi te okulary! :D )
    Cherry-Nick
    Callme- Najka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle nie wiem, ale stylizacje mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jakie miłe rozpoczęcie wakacji <3 Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są świetne, zwłaszcza ta na Nicku, Callme i Najce. Ale nie mam pojęcia, kto kogo stylizował xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Soxo przez Najkę
    Rocka przez Callme
    Najka przez Cherry
    Wspanniały przez Rockę
    Cherry przez Wspaniałego
    Callme przez Soxo

    OdpowiedzUsuń