2018/06/20

Zaproszenie


18 komentarzy:

  1. a mnie nie będzie :( bo będę w pracy na popołudnie :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholerka:( będę na biwaku, ale nadrobię jak wrócę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bede, milo ze mnie zapraszasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żesz kurcze, zapomniałam dopisać, że zapraszam wszystkich oprócz Soxo :/

      Usuń
  5. A ja będę, a w między czasie będę robić stylizacje i posty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co? Wakacje? Też chcę ;=; A tu królowa sesja trwa~ Dopiero 4 czerwca będę mieć wszystko z głowy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba 4 lipca :p

      martusia-16

      Usuń
    2. Ja jak się wszystko uda kończę 29 czerwca, więc ten początek wakacji również mnie nie dotyczy :(

      Usuń
    3. Kurde, 4 lipca x"DD Polecam mój mózg~ Jak zwykle niezawodny ♥

      Usuń
    4. Ja też 29!! Plus obrona chyba 6ego :D

      Usuń
  7. O, fajnie, raczej będę, ale rano i popołudniu, bo później idę na imieniny pradziadka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przesuńcie na 24, bo wtedy mam wolne w pracy, więc w sumie bym mogła świętować początek dwudniowych wakacji XD
    a tak serio super, będę i podoba mi się grafika, jest taka jakby... z dawnych czasów? nie wiem jak to napisać, mega!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika jest Stardollowa, nie stworzona przez nas. I można powiedzieć, że z dawnych czasów bo z roku 2015 :D

      Usuń
    2. No to faktycznie stare dzieje 😂

      Usuń
  9. Wakacje od 2 lipca... ;(
    Postaram się zaglądać na blog.

    OdpowiedzUsuń