2018/06/06

Stylizacja + wyniki

Hej! Jak minęła Wam ta połowa tygodnia? U mnie jest... ciężko :D Wolę nie myśleć o wakacjach, bo mam jeszcze tyle rzeczy do zrobienia, że wprowadza mnie to w stan okropnej paniki. No i dochodzi fakt, iż w wakacje zamiast odpoczynku będzie jeszcze więcej pracy :( Eh, witaj dorosłe życie - ktoś zna jakieś czary mary, albo może kody na stanie się znów dzieckiem?! Albo chociaż takim młodym nastolatkiem, bo te dzisiejsze lalki to jakieś takie brzydkie są...
Pod stylizacją znajdziecie wyniki dwóch konkursów z okazji Dnia Dziecka!

kolczyki - Saint Laurent, koszula - Callie's Picks, spódnica - Apres Ski, pasek - Bonjour Bizou, torebka - DKNY, breloczek(pasek) - Callie's Picks, buty - Subcouture



Wyniki

1. Loteria

1. Aguuniek
2. GlamSlodka
3. martusia-16
4. Karolinnaaa2222
5. WERRA.
6. Marta32222

Po nagrody zgłoście się do cherry9713 w ciągu 48h.


2. Minikonkurs

Nagrodę 25sd otrzymują izolda1996-k oraz Renesmeeeeeee, dodatkową nagrodę 10sd otrzymuje Aagicja.

Po nagrody zgłoście się do cherry9713 w ciągu 48h.



21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Co do stylizacji, to aż brak mi słów, pierwsza świetna stylizacja z tą koszulą!

      Usuń
  2. Śliczna stylizacja, gratuluję wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja *-* i serdecznie dziękuję za nagrodę :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie ;3 Stylizacja świetna - bluzka i torebka chyba są dla siebie stworzone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam jak tylko zobaczyłam tę koszulę! :D

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, muszę kupić tę spódnicę :D
    Gratuluję wszystkim! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisz motherlode. To rozwiązuje wszystkie problemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam otworzyć okienko do wpisywania kodów w życiu? Gdzie mam przyciski SHIFT + CTRL + N? Dlaczego przeglądam bloga zamiast iść na zajęcia? Tak dużo pytań, tak mało odpowiedzi :(

      Usuń
    2. Musisz zapytać państwa Ćwir albo Kaliente, oni wiedzą

      Usuń
  7. Stylizacja ładna, ale ten pasek nie pasuje, imo.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja, nigdy nie widziałam chyba żadnej z tą koszulą :D Dziękuję za nagrodę! ♥
    p.s
    Też chce być dzieckiem. Sesjo ZNIKNIJ PROSZĘ.

    OdpowiedzUsuń
  9. lol, jak ktoś Ci da znać o jakimś super kodzie na cofnięcie czasu to daj znać! skorzystałabym, najchętniej utknęłabym na zawsze w nastoletnim wieku!
    stylizacja jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Motherlode rozwiąże każdy problem 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testingcheatsenabled true daje większe możliwości ;)

      Usuń
  11. Stylizacja jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja. A na sam widok listy "do zrobienia na wczoraj" chce mi się rzygać. :( Mimo praktyk i pracy, chcę wakacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg no tak, jeszcze praktyki w te wakacje, czemuś mi o tym przypomniała :(

      Usuń
  13. Ja tam bym chciała pracę w wakacje, bo mi się hajs kończy, a na jesieni tradycyjnie - koncertów do zobaczenia w ciul i jeszcze trochę;D
    Bluzka i torebka to ekstra połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie uwielbiam tą spódnicę, więc stylizacja z nią to dla mnie zawsze bajka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wywaliłabym jedynie pasek, którego odcień czerni sie dość mocno odcina na tle reszty.
    I przepraszam, ale mam pytanie. Nagrody za majówkę które były do odebrania u Soxo to były wystawiane czy nie? Bo coś mi się kojarzy że nie, ale mogłam coś pomylić

    OdpowiedzUsuń