2018/06/22

Wakacyjne wnętrza

Nie wiem jak u Was, ale mnie dzisiaj pogoda mało wakacyjna. :( Wieje silny wiatr, jest chłodno i raczej mało słonecznie. Dlatego postanowiłam nieco zmienić swoje widoki zza okna na coś, co bardziej kojarzy się z wakacjami. Poniżej prezentuję kilka wnętrz, które - moim zdaniem - mają bardzo wakacyjny klimat. :)


Pierwsze wnętrze, które Wam prezentuję zostało stworzone przez użytkowniczkę missSlijepcevic, która pochodzi z Serbii. Nie jest to wnętrze, które wymagało wielkiego wysiłku, niemniej bardzo mi się podoba i chętnie bym sobie usiadła na tej ławeczce wśród kwiatów i popatrzyła na piękny widok!


Drugą aranżacje znajdziecie w apartamencie m1nz1. Podoba mi się, że autorka nie skorzystała z gotowego wnętrza, tylko stworzyła coś sama. Dla mnie minusem są widocznie odcinające się od siebie kolory nieba. Poza tym całość kojarzy mi się baaardzo wakacyjnie.


Trzecia aranżacja została wykonana przez exoticpeonia. Bardzo podoba mi się pomysł autorki. Sama chciałabym tam pojechać. :) I ta para na balkonie! Jedyne co mnie nie przekonuje, to strój autorki i pana, który za nią stoi. Według mnie są zbyt ciężkie do tego wnętrza.


Ostatnią aranżację wykonała sarahinaz. Ten pokój podoba mi się najbardziej z prezentowanych. Składa się z niewielu elementów, nie jest "zapchany", a jednocześnie ma bardzo sympatyczny klimat. 


10 komentarzy:

  1. Pierwsze i ostatnie najładniejsze!
    Lalka566

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy pokój jest przepiękny! Sama na długie wakacje pojadę dopiero w przyszłym roku, więc nie pozostaje mi nic innego jak patrzeć i podziwiać to co oferuje internet. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pierwszy i ostatni pokój ;3 Taka spokojna i odprężająca, wakacyjna atmosfera~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze wnętrze jest prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze i trzecie wnętrze najlepsze, w trzecim jedynie przeszkadzają mi te flamingi, które wzięły się jakby znikąd, natomiast ma fajny klimacik nadmorskiego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba się pierwsza aranżacja. Ale druga pokazuje jak dość tanim kosztem można zrobić piękny wakacyjny pokój.
    Trzecia jak dla mnie zbyt przeładowana. Jest ładna ale po prostu nie w moim guście.
    Ostatnia za to jest prosta i ładna jednocześnie mam wrażenie, że to tło robi całe pomieszczenie.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 pierwsze oddają niesamowity klimat wakacji. Chciałabym się bardzoo tam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń