2018/06/28

SiM poleca

Białe bluzki to klasyki, które pasują zarówno do spodni, jak i do spódnic. Można z nimi stworzyć eleganckie, ale również luźne stylizacje. Kiedyś pisałam już o zaletach posiadania w szafach białych koszul, a tym razem rzeczą, którą polecam jest elegancka biała bluzka z kokardą, którą znajdziemy w Stardoll feat. Kosztuje 21 sd. Ja w swojej stylizacji połączyłam ją z kombinezonem, szpilkami i kopertówką. Żeby nie było zbyt pusto dodałam kapelusz. Uważam, że bluzka sama w sobie jest ozdobna, toteż postawiłam na skromną ozdóbkę pod szyją :) Biało-czarną całość urozmaiciłam czerwoną szminką :)

| Bluzka - Stardoll feat. | Kombinezon - Rio | Kapelusz - Bonjour Bizou | Naszyjnik - Royalty | Kopertówka - Callie's Picks | Szpilki - Pals |

Co sądzicie o tej stylizacji? Jaki macie stosunek do bluzek tego typu? 
Cieszycie się wakacjami? Przede mną jeszcze dwa egzaminy i też będę mogła z nich w pełni korzystać :)

25 komentarzy:

  1. Z bialych koszul ta jest jedna z niewielu ktorej szczerze nie lubie. Stylizacja jest średnia, ale bardziej mi sie podoba niz nie podoba.
    Ciesze sie wakacjami, przygotowuje coraz wiecej dluzszych postow na blogi ale dobrze mi z tym. Mam wspoprace z projektantka mody co tez mnie strasznie cieszy! Moge jeszcze dodac ze jestem w koncu szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ta bluzka, jest wiele ładniejszych białych bluzek na stardoll i są tańsze.
    Stylizacja mi się podoba :)
    Co do wakacji, ja ich nie mam ;D Mam tylko parę dni w sierpniu na wyjazd. Nie polecam kończyć szkoły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odpoczynek jedynie od uczelni, tak to niestety też cały czas praca, ale takie to dorosłe życie :D

      Usuń
  3. Racja, jest wiele więcej bluzek tego typu i są tańsze.. Chociaż przymierzałam sie pare razy aby zakupić wlasnie ta, to zawsze cos mnie odciągało. Ostatecznie nie mam zamiaru jej kupować, bo jest cholernie droga jak na zwykła koszule.
    Co do stylizacji, to mi sie podoba. Dodałabym może jeszcze jakis akcent kolorowy, ale i tak jest ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobną możesz kupić w Bizou :)

      martusia-16

      Usuń
    2. Faktycznie tą jest droga, ale mi akurat przypadła do gustu to stwierdziłam że raz na jakiś czas mogę zainwestować :P Napewno sprawdzę to z Bonjour Bizou, dzięki ;)

      Usuń
  4. Bluzka jest ładna, ale nie za tę cenę ;/
    A stylizacja jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ją bardzo lubię, uważam, że jest śliczna. Kupiłam ją zaraz po tym jak weszła do starplazy bo od razu wpadła mi w oko.
    Twoja stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest świetna, chociaż troszku droga. Może kupię ją jak będą jakieś przeceny? xD Bo wydaje mi się, że ma naprawdę duże możliwości ;3 Stylziacja śliczna, bardzo lubię takie klasyczne połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam jej zakup, chociaż faktycznie przy takiej cenie warto jest poczekać na jakieś wyprzedaże :D dziękuję za opinię ;)

      Usuń
  7. Śliczna stylizacja. Bardzo lubię takie eleganckie połączenia.
    Tej bluzki nie posiadam jednak mam z Bonjour Bizou, także jest biała i ma coś podobne do kokardy przy kołnierzu.
    Kombinezon z RIO mam w swojej szafie i kilka razy używałam do stylizacji ale nigdy nie pomyślałam, żeby użyć go do tej bluzki. Dobry pomysł i chyba muszą go wykorzystać.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to pierwszy raz odkąd kupiłam użyłam ten kombinezon w swojej stylizacji, wcześniej jakoś nie byłam do niego przekonana. Muszę sprawdzić tą koszulę z Bonjour Bizou o której wszyscy piszecie :D

      Usuń
  8. Bluzka jest ładna, cena taka sobie, są droższe. Całość bardzo mi się podoba, klasyka w dobrym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda bluzki nie mam, ale moze sie nad nia zastanowie. ladna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taki styl, jednak Twoja stylizacja nie przypadła mi do gustu; myślę, że to kwestia dodatków, bo ciężko jest zepsuć coś z taką bazą. Uważam, że powinnaś zrezygnować z wisiorka, gdyż nie sprawdza się on się tutaj ze względu na kokardę przy bluzce, przy takim dekolcie nie ma miejsca na jakiekolwiek dodatki na szyi. Poza tym, wyrzuciłabym ten kapelusz, który wygląda jak ciemna plama za głową doll i nic nie wnosi do całości. Od siebie dodałabym jeszcze pasek żeby wykorzystać jakże fajny efekt marszczenia spodni przy samej talii, jednocześnie sprawiłby on, że tamta część nie będzie tak płaska, a dodatkowo, mógłby fajnie grać z kopertówką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze stylizacjami w czerni i bieli jest tak, że albo się trochę pobawimy formą, czymś zaskoczymy, albo wyjdzie nam taka pani Aneta z księgowości. Tobie niestety wyszła taka Aneta. Jak jeszcze sama bluzka się broni ciekawym krojem, tak połączenie jej z tymi spodniami jest tak nieciekawe i schematyczne. Dodatki również nic nie ratują. Te szpilki i torba to chyba najbezpieczniejsza możliwa opcja, a co za tym idzie - nudna. I na koniec te usta. Są tak przewidywalne, że pogrążają całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem, żeby to nie zabrzmiało jakoś chamsko, ale chyba nie wyszło :"""")

      Usuń
    2. No coś Ty nie wyszło chamsko. Dziękuję bardzo za opinię, rozumiem że każdy ma inne zdanie ;)

      Usuń
  12. koszula jest bardzo ładna i ją mam :) stylizacja jest prosta,ale ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  13. według mnie ten naszyjnik jest niepotrzebny. Sama bluzka już jest ozdobą.
    I ten kapelusz jest jakoś zbędny w tej stylizacji
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń