2018/06/18

Aranżacja

Dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków za moją kontuzję - szczęście w nieszczęściu -  palec okazał się być zwichnięty, jednak nie zmienia to faktu, że za wiele nie mogę nim robić. Ale zaciskam zęby i jakoś kończę swoje projekty, dlatego kciuków jeszcze nie puszczajcie, bo przede mną najcięższy tydzień!
Chciałabym Wam dzisiaj przestawić dwa wnętrza, które zrobiłam dawno temu i przypadkowo odkopałam w jednym z folderów. Na tę chwilę w obu parę rzeczy bym pozmieniała, ale prezentuje je takie jakie są, aby za kilka dni/tygodni dać mały update, bo planuję stworzyć je od nowa :) Także śmiało, napiszcie co Wam się podoba, a co nie, a na pewno wezmę sugestie do serca i postaram się je wdrążyć do nowej aranżacji.
Która wersja podoba Wam się bardziej?



18 komentarzy:

  1. druga aranżacja jest świetna :) tylko jak dla mnie kolor ścian jest za ciemny,a no i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, a tak btw - czy tylko ja mam wrażenie, że drugie wnętrze spokojnie może należeć do rodziny Ćwir z Simsów? XD

      Usuń
    2. nie gram w Sims'y to nie mogę odpowiedzieć xD

      martusia-16

      Usuń
    3. Haha, tylko ta jasna kanapa jakaś ciemniejsza i dywan w bordo i perfect X'D

      Usuń
  2. Cudowne wnętrza!
    Niby bardzo podobne, ale zupełnie inny klimat - nie wiem, które bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej aranżacji zupełnie nie widzę tych wiszących ozdób z papieru(?). Nie pasują do tak eleganckiego wnętrza. Poza tym kolor ścian jest zły, nie podoba mi się. Zmieniłabym na jakiś beż. Podłoga jak dla mnie to kolejny strzał w kolano, jest po prostu brzydka. Nie podoba mi się także porozrzucane farby i pędzle na podłodze, słabo to wygląda. Natomiast muszę pochwalić połączenie stolika z sofą, jest genialnie. Skąd jest ten stolik?

    Drugie wnętrze o wiele bardziej mi się podoba, ale tak samo jak poprzednio zły kolor ścian i brzydka podłoga. O pędzlach już wspominałamxd Irytuje mnie pusty stolik (ten z fotelem), coś by się przydało tam położyć, bo jest pusto. Albo wyrzuciłabym ten kącik i dałabym tam fortepian z pierwszej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik jest ze sklepu Fashion :)
      Według mnie obie podłogi są bardzo ładne i dobrze wykonane :) W drugim wnętrzu gdybym cokolwiek dała jeszcze na stolik to byłoby to już da dużo, wyglądałoby to na upchane i przesycone. Nie każdy stolik czy półka musi być w aranżacjach zapełniony :D Ale masz rację, faktycznie mogłoby to również dobrze wyglądać z fortepianem.

      Usuń
    2. yyy... w ogóle nie uważam, że te farby i pędzle wyglądają na porozrzucane :o moim zdaniem są umieszczone w dobrym miejscu i świetnie się prezentują.

      Usuń
    3. Ej dopiero zobaczyłam, że napisałam tamten komentarz jak jakaś potłuczona, wybaczcie :D

      Usuń
    4. to tylko IMO nikt nie musi sie z nim zgadzać ;)

      Usuń
  4. "dlatego kciuków jeszcze nie puszczajcie" A jeżeli ktoś ma zwichnięte palce i nie może trzymać kciuka? ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie jest bardziej eleganckie i powiedziałabym, że wręcz ociera się o gotyk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Marta32222, co do koloru ścian w pierwszym pokoju - jakiś taki za mocny, dałabym coś bardziej w rozbielonym beżu. Natomiast drugi jest jak na mój gust za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają oba i dziwie się samej sobie- zwolenniczce ciemnych kolorów, że tutaj lepszy jest ten pokój w jasnych barwach :D . W tym drugim nie pasuje mi ta beżowa kanapa i dywan.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest pięknie, ale gdyby nie te pędzle było by idealnie! No a kolor ścian... hm... jest ok. W drugim zbyt jasne meble - sofa i stół, ale też mega mi się podoba! Tylko posprzątaj w końcu te pędzle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy posprzątam - z artystyczną duszą tak łatwo nie wygrasz :D

      Usuń
  9. Pierwsze wnętrze bardziej mi się podoba, tak fajnie jaśniutko :D Przełożyłabym tylko zamiast tych wiszących ozdób z lewej, żyrandole z drugiego wnętrza i byłoby cacy ;3

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń