2018/06/01

Oferta

Na nasze skrzynki odbiorcze otrzymaliśmy wiadomość od Adminów informującą o nowej ofercie związanej z doładowaniami. Z okazji ramadanu przy dowolnym zakupie Stardolarów, czy SuperStar otrzymamy prezenty w postaci brokatowych elementów, które możemy nałożyć na poszczególne części ciała naszych lalek, a także 10% więcej Stardolarów. Taka okazja potrwa do 4 czerwca.
Skorzystacie?


______________________________________________________________________________________________
A ja, po długiej przerwie witam się z Wami ponownie! :) Cieszę się, że wśród Czytelników bloga widzę mnóstwo stałych Obserwatorów i gorąco witam wszystkich nowych, którzy dołączyli do naszego wspaniałego grona podczas mojej nieobecności - zarówno Czytelników jak i Redaktorów!

18 komentarzy:

  1. Ojej, ale super, ze wróciłaś!
    Z oferty nie skorzystam;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z oferty nie skorzystam, co to jest 10%, pfff... xD
    I witaj, miło Cię poznac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak ktoś ładuje to zawsze lepsze to niż nic, chociaż fajnie by było, gdyby czasem Admini bardziej się postarali :D

      Usuń
  3. Witaj :)
    Ja też powróciłam niedawno, z nowym kontem przy okazji :)
    A z oferty nie skorzystam, bywały lepsze pfff...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Chętnie przejrzę nowy apartament :)

      Usuń
  4. o matko,jak daaaawno cię tu nie było xD ale witaj z powrotem :) mnie ta oferta kompletnie nie zainteresowała,poza tym jeszcze te beznadziejne brokatowe elementy-trochę kiczowate xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, jak się cieszę, że i Ty nadal do nas zaglądasz <3

      Usuń
    2. no już tyle lat i na razie nie odchodzę :D

      martusia-16

      Usuń
  5. Chyba skorzystam, bo i tak mam zamiar kupić ss, to zawsze lepiej mieć coś więcej niż nie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno nie skorzystam :D
    I miło mi Cię poznać! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Heeeej! Jak miło Cię tu znowu widzieć :) Tęskniłam za Twoimi stylizacjami i postami! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jak będą jakieś stylki to chyba tylko w SiM poleca, ale zobaczę co da się jeszcze zrobić ;) Miło widzieć, że nadal aktywnie uczestniczysz w życiu bloga <3

      Usuń
  8. Ojeku, wróciłaś! Mega się z tego cieszę <3
    Podarunek taki sobie, ale to coś

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracasz na stanowisko administratora i właściciela czy po prostu jako redaktor? Brakowało mi Ciebie i Twoich postów.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń