2018/06/05

Stylizacja #2


19 komentarzy:

  1. Super stylizacja, jak dotąd Twoja najlepsza, imo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęło się usuwanie postów xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga? A zdawało mi się, że więcej tych stylizacji od Ciebie było ;v Stylizacja jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle mam wrażenie, że stylizacje są wykonane dawno

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta 2 w tytule to błąd? To przecież Twoja 3 stylizacja. ;) z tych które dotąd prezentowałaś ta podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle te buty.....
    Stylizacja mnie nie przekonuje, niby twoja najlepsza, ale i tak mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się, znów wygląda jak stylizacja mająca kilka lat

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że były już 3...no ok
    A co do stylizacji to średnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tę sukienkę bardzo mocno, podoba mi się połączenie z wiankiem i z czarną spódnicą. Kompletnie nie pasuje jednak torebka i buty :/ Dodałabym zamiast tego czarny pasek, czarne buty i może żółtą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to za próba oszukania obserwatorów? :) Bardzo niefajnie z Twojej strony.
    Nie podoba mi się połączenie spódnicy z sukienką ze względu na rozcięcie, w wyniku którego materiał spod niebieskiej tkaniny wygląda nienaturalnie i całość wygląda bardzo ciężko, dodatki tylko ten efekt pogłębiają. W Twoich stylizacjach brakuje mi powiewu świeżości, a wszystkie, które zaprezentowałaś nam dotychczas wypadły blado, smutno. Po tym czasie, od kiedy jesteś na sim mogę śmiało stwierdzić, że nie zostanę zwolenniczką Twoich stylizacji. ;-) Przykro.

    OdpowiedzUsuń
  11. serio usunęłaś stylizacje, które nie spodobały się obserwatorom? Trochę słabo.
    Stylizacja jest spoko, podoba mi się wolałabym jednak abyś dodawała je na białym tle, byłoby estetyczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, no nie podoba mi się... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Znów mnie nie porwało... Katastrofa...

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się połączenie sukienka + wianek,mogłaby być to bardzo fajna baza,bo spódnica,buty i torebka kompletnie tu nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się to połączenie sukienki ze spódnicą. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  16. Z całą pewnością to nie jest druga stylizacja :) Tam samo jak inne, ta mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń