2018/06/04

METAMORFOZA: B.E.A.T.K.A

Hej! Witam Was dzisiaj metamorfozą Beatki. Zapraszam do oglądania i oceniania :) 

PRZED: Podoba mi się zestawienie pomarańczowego z kolorem bordowym. Świetny pomysł na bluzkę, bowiem kiedy zdejmowałam ciuchy z dollki, żeby ją ubrać zobaczyłam, że tak naprawdę nie jest to normalna bluzka, tylko stworzona z kilku innych elementów - mowa o tej pomarańczowej. Poza tym wszystko do siebie pasuje, jedyne do czego mogłabym się przyczepić to do tej wielkiej torby. Myślę, że coś mniejszego lepiej by się sprawdziło.

PO: Moje ukochane kolory - czyli czerwienie i czernie. Stylówka na pół elegancka, na pół luzacka. Świetne są te spodnie! Musiałam je wykorzystać, kiedy znalazłam je w szafie :) Natomiast jeśli chodzi o makijaż to również dodałam trochę kolorku na powieki. Zmieniłam też proporcje twarzy - podniosłam brwi i oczy, a obniżyłam usta.


Dajcie znać co myślicie!
 

10 komentarzy:

  1. stylizacja przed jakoś nie przypadła mi do gustu :/ jakoś nie podoba mi się pomarańcz połączony z bordowym kolorem,zaś stylizacja po jest świetna :) twarz przed jest piękna,zaś po jest bardzo ładna tylko nie podoba mi się kolor włosów do tak ciemnej karnacji

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje sa super!
    Twarz mi sie bardziej podoba przed, ale po tez niczemu sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja po jest obłędna, zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Ale wersja przed też jest niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po to jakieś cudo!
    Natomiast twarz: jeśli chodzi o proporcje to zdeycydowanie po, ale nie podoba mi się ten kolor włosów do tak ciemnej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza bardzo mi się podoba, ja jestem mega fanką twojego stylu i nigdy mnie nie zawiodłaś :D Chodź musze przyznać, że Beatka przed też wygląda bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim przeczytałam to myślałam, że ta bluzka w stylizacji przed to jedna całość D: Szacuneczek za kreatywność :D Stylizacja po jest świetna, cały czas mam kupić te spodnie i o nich zawsze zapominam x"D Bardzo podoba mi się makijaż po metamorfozie, ogólnie kocham połączenie jasnych włosów z ciemną cerą ♥ Taki fajny kontraścik się tworzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja "po" jest świetna. Makijaż przed I po jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja po jest genialna! Twarz podoba mi się w dwóch wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Twoje metamorfozy i tak jest na 100% udana! Stanowczo wolę 'PO'.

    OdpowiedzUsuń