2018/07/07

Oceny Apartamentów

rockarolla_


Pokój bardzo mi się spodobał - świetne kolory, widok za oknem, klimat. Lewa strona pomieszczenia wygląda o wiele lepiej. Jest książka, stolik, kwiaty, miejsce do siedzenia i dobrze zagospodarowany parapet. Z prawej strony coś nie pasuje mi z tym fortepianem, chyba zrezygnowałabym ze świeczek. Całość komponuje się ciekawie i tajemniczo. 
Moja ocena: 4,5/5

ladyulla


Jasna kolorystyka, pastele, nowoczesny styl i gdzieś tam również trochę zieleni. Nie jest ani za pusto, ani nie panuje tu żaden chaos. Nie widzę sensu dłuższego rozpisywania się na temat tego pokoju, gyż dla mnie jest idealny.
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

10 komentarzy:

  1. Oba są świetne, ale jednak bardziej podoba mi się pokój Rocki. Te kolory i klimat sprawiają, że jest on bardzo tajemniczy i niezwykle mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kot chowający się pod dywanem przed Rocką ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Rocka bardzo klimatycznie.
    Lady tak smutno i nudno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rocki pokoj mi sie bardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, oba pokoiki na wysokim poziomie, bardzo mi się podobają :D Ale pokój Rocki to mistrzostwo - świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za ocenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba pokoje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że ocenie nie podlegają stylizację ale uważam, że w wypadku pierwszego apartamentu stylizacja bardzo fajnie zgrywa się z wnętrzem i jednocześnie stanowi swego rodzaju ozdobę. Jednak zgodzę się co do lewej części pomieszczenia. Coś tam nie gra z całością. Za to widok z okna jest nieziemski.
    Drugie wnętrze ma fajną kolorystykę, którą bardzo lubię. Jest ładne, nawet bardzo ładne, ale dość często widzę pokoje w takich barwach. To taki ,,bezpieczny'' pokój
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba pokoiki bardzo ładne, ale to drugi jest w mojej ulubionej tonacji.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy lepszy i widać po samej ilości elementów (ponad 140), że autorka włożyła w niego sporo pracy i pieniędzy i to się szanuje choć moim zdaniem wygląda trochę sztucznie przez ten widok za oknem ze stardesign, ale jest git ogólnie i jakbym trochę widziała swój styl sprzed paru lat :)

    Drugi mnie nie przekonuje. Kolorystyka jest okej i jedna z moich ulubionych, ale nie wiem w sumie co autorka chciała przedstawić tym pokojem. Różne elementy w podobnej kolorystyce nałożone na gotowe wnętrze. Nie wiem też co to za pokój, bo mamy tu elementy zarówno łazienki jak i garderoby czy galerii sztuki. Nic specjalnego, zwłaszcza, że widziałam już sporo takich pokoi na stardoll.

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń