2018/07/19

sposób na weekly superstar gift


W tym tygodniu admini podarowali nam pasek, który można kupić w sklepie Riviera za starmonety (także dla osób, które nie mają SS żadna strata:)). Obie z Cherry miałyśmy już go wcześniej. Pasek jest naprawdę ładny, a do tego można go kupić za fioletową walutę, dlatego podejrzewam, że jest już w szafach większości użytkowników. 
Nie jest jakiś bardzo problematyczny w wykorzystaniu. Stylizacje stworzyłyśmy dość szybko i nie miałyśmy większych problemów. Mamy nadzieję, że przypadną Wam do gustu. :)
A Wam jak się podoba prezent?

 
1. kolczyk - Subcouture, bluzka - Subcouture, torebka - Bonjour Bizou, pasek - Riviera, spódnica - Callie's Picks, zegarek - Mr., marynarka - Pals, buty - Pals 
2. kolczyki - Rio, okulary - Vinyl, golf - LE, kurtka - Saint Laurent, spódnica - Bonjour Bizou, pasek - Riviera, pończochy - Tingeling, torba - Nelly, buty - Balmain

 1. kapelusz - Bonjour Bizou, okulary -LE, kolczyki - Subcouture, top - Fendi, pasek - Riviera, spodnie - Fendi, płaszcz - SaP, torebka - Pals, telefon - iPhone 10848s, buty - PopShop
2. kolczyki - LE, marynarka - LE, top - Balmain, pasek - Riviera, spodnie - It Girls, okulary - The Jest Set, torebka - YH, buty - Callie's Picks 

13 komentarzy:

  1. Pierwsza cherry i soxo wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje Soxo są piękne:)
    W outfitach cherry wyglada jakby pasek był wciśnięty na sile...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są super, nie umiem wybrać naj. Pasek jest całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę małe obrazki tych stylizacji, a ja ślepa jestem ;c
    Pasek jest naprawdę bardzo ładny i to jeszcze za sm.. warto go mieć. Druga stylizacja Cherry jest piękna i pierwsza soxo! :D
    SM

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasek kupiłam już dawno. Tym razem bardziej podobają mi się stylizacje Soxo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zwróciłam wcześniej na niego uwagi, ale jest naprawdę piękny. Szkoda, że w porównaniu do innych brązowych rzeczy jest ciemniejszy, to trochę boli moje perfekcjonistyczne co do kolorów oczy.
    Nataniela_

    OdpowiedzUsuń
  7. mam już ten pasek więc nie będę go odbierać xd jeśli chodzi o stylizacje to podobają mi się obie Cherry i pierwsza Soxo :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga Wiśni i pierwsza Soxo są idealne! Takie serio w punkt, nic bym nie zmieniła. W pierwszej Wiśni jakoś te buty mi się nie podobają i dałabym marynarkę pod spód, ale wiem, że przy spódnicy raczej się nie da bo nachodzi na nogi, ale cała reszta super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pasek, odebrałam. Prawa stylizacja od Cherry i lewa Soxo są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja od Soxo wygrywa w dzisiejszym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba mam ten pasek w szafie. Kupuję praktycznie wszystko za fioletową walutę i ciągle mam jej za dużo.
    Wszystkie stylizacje mi się podobają.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza od Soxo jest świetna. Dawno nie miałaś takiej dobrej stylizacji. ;) Wiśnia jak zwykle pięknie, więc się już nie zachwycam. : /

    OdpowiedzUsuń