2018/07/15

Dobry projektant - veaux

Cześć wszystkim! Przepraszam,  że tydzień temu nie było postu. Miałam problemy z Internetem, ale już wszystko wróciło do normy! (: 
Dzisiaj przedstawiam Wam nową projektantkę, jest nią veaux







Na Stardoll jest z nami od 2018 roku, ma 21 lat i pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. 
Zajmuje się głównie projektowaniem włosów, również na drugim koncie - dfgduhdu.
Ceny za jej fryzury wahają się od 89 do 178 stardollarów. 
Poniżej przedstawiam Wam projekty z jej obu kont (dostępne i usunięte): 

















Co sądzicie o projektantce? Udacie się na zakupy?
Czekam na Wasze komentarze i życzę miłego dnia <3




14 komentarzy:

  1. Niektóre włosy są nawet ładne

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie całkiem niezłe projekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre projekty są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie lubię projektów, to muszę przyznać, że te są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre są ładne, ale tak szczerze mówiąc, to reszta mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to podobają mi się tylko niektóre projekty. Pierwszy jest całkiem fajny. Czwarty, dwunasty i przedostatni. Te projekty przykuły moją uwagę. Pozostałe średnio. Choć nie ukrywam, że talent projektantka ma. I cenowo też nie są to jakieś kosmiczne kwoty.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre projekty całkiem fajne, ale ja raczej na nic się nie skuszę (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre projekty są super, cieszę się, że ją pokazałaś, bo nie słyszałam o niej wcześniej, na pewno będę śledzić jej poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre projekty ma świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka sobie, podobają mi się chyba tylko 3 projekty

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo wszystko muszę powiedzieć, że mnie nie urzekły. Wydaję mi się, że są zbyt sztuczne, zbyt wymyślne. Na ogół bardziej podobają mi się te ''skromne i delikatne'' aniżeli mocne i głośne. Bądź co bądź, fajnie, że większości się to podoba, każdy ma swój indywidualny gust.

    anemeralddream

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja chciałam powiedzieć, że to chłopak jest :) Ma na imię Jake.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 11 i 12 są fajne reszta taka sobie. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś doinformowana jak mieszkancy EU po wybychu Elektrowni Atamowej 26 kwietnia 1986 w Czarnobylu. To nie ona, tylko on. Nazywa się Jake i na stardoll jest od 2008 roku. Stworzył tyle projektów, że nawet liczyć do tylu nie umiesz więc następnym razem poszukaj trochę lepiej!

    OdpowiedzUsuń