2018/07/05

SiM poleca

Czarne szpilki to klasyk, który znajduje się w każdej szafie, bez wyjątku. Ja prezentuję akurat te z Callie's Picks, bo są moimi ulubionymi i kiedy do stylizacji pasują mi buty tego typu to właśnie na nie stawiam najczęściej. Oczywiście StarPlaza oferuje nam mnóstwo czarnych szpilek, możemy wybierać i przebierać do woli. Szpilki są idealne do jeansów, sukienek wieczorowych, codziennych looków. Są modne od zawsze i na zawsze - nigdy się nie nudzą!
Drugą rzeczą, którą uważam że warto posiadać w swojej szafie jest blazer z Pearls. Możemy nabyć go za 13 sd. Nie jest to wygórowana kwota jak na ubranie tego typu. Blazery są tak samo uniwersalne jak szpilki, dlatego dobrze jest posiadać przynajmniej jeden :) Jest świetnym uzupełnieniem każdego outfitu, a jego wielką zaletą jest to, że po prostu nadaje się na każdą okazję.
| Blazer - Pearls | Spodnie - Bonjour Bizou | Bluzka - Voile | Kopertówka - Couture Tribute | Buty - It Girls | Kolczyki - Balmain Tribute | Bransoletki - Epiphany |
| Buty - Callie's Picks | Top - Balmain Tribute | Kombinezon - darmówka | Kopertówka - Couture Tribute | Kolczyki - Balmain Tribute | Łańcuch - Voile |

Co sądzicie o dzisiejszym poście?

15 komentarzy:

  1. Ogólnie nie bardzo mi się podoba ta marynarka, ale u Ciebie wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się te buty, marynarka jest ok ale lubię brązowego koloru na sobie ;p Co do stylizacji to pierwsza mi sie bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne szpileczki są świetne :3 Na marynarkę wcześniej nie zwróciłam uwagi wędrując po plaazie, jednak w tej stylizacji prezentuje się naprawdę fajnie :D Zastanowię się nad zakupem może~

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, nigdy wcześniej nie zwróciłam uwagi na tą marynarkę, a faktycznie jest całkiem, całkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się marynarka buty tak średnio.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka jest świetna, a buty nie. Tak btw. co jest z tą twarzą w pierwszej stylce ?? XD
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby mieć taką fryzurę to skopiowała pół dollki i odbiła symetrycznie :D Ja tam jednak wole jak te włoski są tylko na jedną stronę :D

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o klasyczne czarne szpilki pasujące do wszystkiego to przeszkadza mi tu ten czerwony obcas. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mieszane uczucia do tej marynarki. Nie podoba mi się jako pojedynczy element, w zestawach też nie zawsze mnie przekonuję. Twoja stylizacja z jej użyciem jednak jest fajna. Bardzo podoba mi się kolorystyka.
    Co do butów to czarne szpilki to moim zdaniem Must Have. Te mi się nie podobają. Ten czerwony zarys na obcasie sprawia, że przestają być uniwersalne a to moim zdaniem największa zaleta czarnych szpilek.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  9. Słabe rzeczy, outfity także nie w moim stylu..

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarne szpilki zawsze są przydatne. Blazaer też nawet okej.
    Stylizacje są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam trochę czarnych szpilek w szafie na sd,z tych co pokazałaś to mi się nie podobają,w takim kształcie to mam białe szpilki które o wiele lepiej wyglądają,jeśli chodzi o ten blezer to od początku mi się nie podobał jak tylko pojawił się w plazie,jeśli chodzi o stylizacje to obie są bardzo ładne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarz pierwszej dollki będzie śnić mi się po nocach :')

    OdpowiedzUsuń