2018/07/14

Oceny Apartamentów

rocksensation01


Ja zawsze mam problem z zagospodarowaniem dużych przestrzeni (zresztą jak większość użytkowników) i zwykle trzeba się przy tym bardzo natrudzić, aby wyszło spójnie i ciekawie. Tobie udało się to w stu procentach. Śliczne minimalistyczne wnętrze z mnóstwem zieleni, która ożywa pokój. Podoba mi się ustawienie ścian i to jak urządziłaś boczne części tego pokoju. Nie wiem, czy coś bym zmieniła - jedyne co mi tu przeszkadza to może trochę za duży dywan, ale rozumiem, że bez niego byłoby zbyt pusto. To już kwestia indywidualna.
Ocena: 5/5

aguuniek


Kocham połączenie beżu i złota, aczkolwiek trudno jest skomponować z tymi kolorami idealne wnętrze. Bardzo dobrym pomysłem było stworzenie tej centralnej części pokoju jako salonu z motywem roślinek na ścianie, to od razu przyciągnęło wzrok. Podoba mi się pomysł z widokiem na łóżko gdzieś tam w oddali, za ścianą, a także widok za oknem. Nie dzieje się tu dużo, ale z pewnością niczego nie brakuje.
Ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

7 komentarzy:

  1. Pierwsze wnętrze ma ciekawą kolorystykę i jest fajnie zagospodarowane. Dla mnie jednak za dużo zieleni. Zrezygnowałabym chociaż z jednego kwiatka przy lustrze i z jednego po lewej stronie. Do tego usunęłabym trochę dodatków zwłaszcza toreb i torebek naliczyłam ich 8/9. Jak dla mnie jest tego za dużo. I tak jak wspomniałam za dużo roślin, nie tylko w formie zieleni ale i w formie kwiatów wazonowych/doniczkowych. Trochę bym tego odrzuciła i byłoby idealnie.
    Drugi pokój to cudo. Piękny beż, biel i złoto delikatnie przełamanie zielenią. Idealna ilość dodatków. Wnętrze ani nie jest puste ani przeładowane. Jak dla mnie zasłużona 5.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba pokoje są naprawdę świetne. Nie wiem, które lepsze:p

    OdpowiedzUsuń
  3. O pierwszy myślę tak jak Daisy.
    Wnętrze Agu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z pierwszym komentarzem - tej zieleni jest zdecydowanie za dużo, mam wrażenie, że jest ona tam wepchnięta na siłę. Ale muszę pochwalić za piękne ułożenie ścian i zagospodarowanie tak dużego pokoju :)
    Drugi pokój jest świetny. Także uwielbiam takie połączenia kolorystyczne. Wszystkiego jest odpowiednia ilość. Ocena jak najbardziej zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba wnętrza mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba są cudowne, ale jeśli już mam wybierać lepsze to będzie to pierwsze, ponieważ kocham szarość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszym pokoju nie podoba mi się perspektywa pokoju (ściany a dywan) i wywaliłabym roślinki obok lustra. W zasadzie to jedyne co mnie tak boli :D Oba pomieszczeinia mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń