2011/05/23

Beach Villa

Beach Villa pojawiła się już na Stardoll, można ją kupić za 199 stardollarów (po pewnym czasie będzie drożej). Zakupić ją możemy w apartamencie w zakładce "Mój apartament" (gdy klikniemy, otwiera nam się suite shop).Jeśli chcecie ją w całości zobaczyć, zapraszam do mojego apartamentu :)


Dodano również sklep związany z Villą, nazywa się golden sands, można kupić tam rzeczy tylko wtedy, jeśli posiada się plażę.


Co o tym wszystkim sądzicie? Podoba się wam ten pomysł? A może jesteście rozczarowani "niespodzianką"?

UWAGA, KONKURS!
Macie szansę aby wygrać 200 stardollarów na Beach Villa. Aby się zgłosić trzeba być superstars i nie można mieć jej już zakupionej! Dajmy szansę innym :) Jeśli się zgłaszacie, napiszcie w komentarzu "Jestem ss, zgłaszam się. Wyniki podam jutro.

314 komentarzy:

  1. Jak się ciesze ;) podoba mi się Beach Villa no bo zawsze coś !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ss, zgłaszam się.

    Hania_18

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ss, zgłaszam się!

    kamilutka16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Ss zgłaszam si,ę

    (ale to sliczne)

    Cooldziewczyna5

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ss, zgłaszam się

    DesignerNadine

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę ss jutro, zg się :)
    dariaaa1

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ss, zgłaszam się



























































































    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ss . Zgłaszam się.

    marlesia111

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ss, zgłaszam się..
    _______________
    Pati0017

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem SS, zgłaszam się. Bardzo bym chciała ją mieć :)

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne i Jestem ss, zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ss i zgłaaaszam się ;D.
    dominika2323423

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ss i zgłaszam się

    MssWiki2010

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ss. Zgłaszam się :)

    A co do Beach Villa.. to bardzo fajna! Szkoda tylko że mnie na nia nie stać :( I bardzo fajne dodatki... :)) Aż chce sie mieć taką w realu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ss, zgłaszam się
    Demi114

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzeee o niej ale nie mam sd :{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

    Jestem ss, zgłaszam się.

    Może chociaż raz mi się poszczęści

    KochliwaAda

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.Jestem SS.

    PaulinciaxD

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ss, zgłaszam się.
    Czarecki

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ss, zgłaszam się
    Diana-1000

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm..zwykłe wnętrze, nic ciekawego, można by z tą cenę kupić wiele fajnych rzeczy.Nie jestem ss, więc się nie zgłaszam, niestetyy.

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem ss, zgłaszam się

    nika474

    fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem ss , zglaszam sie

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem ss i się zgłaszam :)

    mika997

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ss, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem ss, zgłaszam się.
    Kjopa

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ss , zgłaszam się

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem ss, zgłaszam się.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam pytanie.
    Nie jestem ss,ale doładowałabym je,gdybym wygrała.Można tak?
    SamaRozkosz

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem ss, zgłaszam się

    czarnaMelissa

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem ss,zgłaszam się

    SweetPaulinka36

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :D

    Jestem SS, mój stardollowy nick to Cukierkowabuba

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem ss i zg się

    zoorka64

    OdpowiedzUsuń
  42. Super !
    Jestem ss, zgłaszam się.
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  43. jestem ss :) zgłaszam się

    walla199

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem ss , zgłaszam się .

    Jak co to mój nick to olqaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. to jest świetne, mam sd na zakup jej ale najpierw zgłoszę się do konkursu jeśli nie wygram to kupię za swoje ;)
    Jestem SS!
    Zgłaszam się
    s_miley196

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem ss, zgłaszam się.

    Lady_Madzia95

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem ss, zgłaszam się. :-)

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  48. "Jestem ss, zgłaszam się."

    MissHelloKity6

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem ss, zgłaszam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  50. jestem ss,zgłaszam się :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem ss, zgłaszam się.

    Doda-Elektroda4

    OdpowiedzUsuń
  52. jestem ss zgłaszam się:)

    teczowa8

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem ss, zgłaszam się.

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  54. Posiadam ss ;) Zgłaszam się ;3 to fajnie, ze dajesz takie szanse ;>

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeszcze nie jestem ss ale jak wygram, będę miała szczęscie to doładuję :D

    Zgłaswzam się


    Ada_adzia

    A co do BV podoba mi się. Tylko szkoda mi kasy na zakup ss za 30 zł
    Na takie coś.
    Ale za 11 zł to mogę doładować :) I mam na koncie dużoooo :)

    OdpowiedzUsuń
  56. jestem SS
    paulinka20074

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja juz mam ale zycze powodzenia..

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  58. jestem ss zgłaszam się


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem ss, więc zgłaszam się ;)

    Natulek

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem SS, zgłaszam się! :)
    Michalina1998r.

    OdpowiedzUsuń
  61. jestem SS, zgłaszam się (:

    fajnie by było, gdyby dopisało mi szczęście XD. powodzenia innym :D

    OdpowiedzUsuń
  62. jestem ss, zgłaszam się : )))


    wonder.women

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem SS. Zgłaszam się :)
    Dobrze że wyniki jutro bo jestem SS do 26 ;D

    Lucky_Girl1213

    OdpowiedzUsuń
  65. troszkę droga :( chciała bym wygrać ponieważ jak znowu będę ss powydaje na ciuchy i przedmioty a tak mym miała trochę z głowy
    Jestem ss, zgłaszam się
    doda33bayby

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem ss, zgłaszam się ;D
    _Jagodzianka_

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem superStar ale mam malo kaski i nie moge jej kupic stardollowy nick Darina5533 Zapisana na oobserwatorke jako mysia_ala

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem ss i się zgaszam :P
    patynka123

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem ss ,zgłaszam się: ))

    OdpowiedzUsuń
  70. jestem ss zgłaszam się
    Aqua150

    OdpowiedzUsuń
  71. Jestem ss, zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem ss, zgłaszam się.
    ____________________________
    RockVanilla

    OdpowiedzUsuń
  73. jestem SS zgłaszam się ;)


    f
    i
    v
    e
    w
    o
    r
    k

    OdpowiedzUsuń
  74. Z
    g
    ł
    a
    s
    z
    a
    m

    s
    i
    ę

    a
    l
    l
    9
    5
    d
    a
    y

    all95day

    jestem SS, nie mam beach villa ; )

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem ss, zgłaszam się.

    Rusalka123

    OdpowiedzUsuń
  76. jestem ss.
    zgłaszam się.

    Lolciaa.
    __________________________
    metamorfozy-by-lolciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem SS, zgłaszam się :)

    Blue_XD

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem ss, i oczywiście się zgłaszam :)

    Madzialol2010

    PS.: Mam nadzieję że tym razem dopisze mi szczęście ;]

    OdpowiedzUsuń
  79. jestem ss, zgłaszam się

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  80. jestem ss,zgłaszam się

    Sandrula165



    ps.nigdy nic nie wygrałam :/

    OdpowiedzUsuń
  81. jestem ss, zgłaszam się.
    xxemowaxx


    Bardzo mi zależy by mieć to.

    OdpowiedzUsuń
  82. Jestem ss. Zgłaszam się.
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  83. Jestem ss, zgłaszam się...


    karienne

    OdpowiedzUsuń
  84. Jestem ss, zgłaszam się.

    Queen_natalia

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Nie jestem ss zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  87. Jestem ss, zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  88. Jestem ss, zgłaszam się.


    SuperMiss16

    OdpowiedzUsuń
  89. Jestem ss, zgłaszam się.
    Magda05555

    OdpowiedzUsuń
  90. jestem ss

    zgłaszam się

    myszka665

    OdpowiedzUsuń
  91. ja jednak kupię dziś i nie będę się zgłaszała, bo jutro może być już droższa ..

    OdpowiedzUsuń
  92. jestem ss zgłaszam się

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  93. jestem ss
    zgłaszam się

    bakteria56

    OdpowiedzUsuń
  94. jestem SS, zgłaszam się.

    Chimiera

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie mogę się zgłosić, bo nie jestem ss ;(

    OdpowiedzUsuń
  96. Jestem SS, Zgł.sie
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  97. Jestem ss, nie mam zakupionej, bo mnie nie stać. xD Zgłaszam się.

    Madziula88

    OdpowiedzUsuń
  98. Jestem ss , zgłaszam się.


    kinga0-1

    OdpowiedzUsuń
  99. Jestem ss, zgłaszam się. :D

    _Patrysia14_

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem ss zgłaszam się
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem ss, zgłaszam się. Mój nick to allinbrocade13. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Jestem SS ,zgłaszam się .Nie posiadam Beach Ville;/

    MissPaka1

    OdpowiedzUsuń
  103. Jak zawsze za pieniądze!!,,oo,zg się
    (jestem ss)
    dk1111

    OdpowiedzUsuń
  104. jestem ss, zgłaszam się.
    amorek98100

    OdpowiedzUsuń
  105. Jestem ss, zgłaszam się!:*
    FajnulkaMeri

    OdpowiedzUsuń
  106. Jestem ss i zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Jestem SS, zgłaszam się :)
    Asiulka515

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń
  109. Jestem ss, zgłaszam się.


    kicusia_3

    OdpowiedzUsuń
  110. Jestem ss, zgłaszam się :)

    MyBigDreams

    OdpowiedzUsuń
  111. Jestem SS, zgłaszam się.

    LolaMola555

    OdpowiedzUsuń
  112. jestem ss, zgłaszam się.

    kamaxx125

    OdpowiedzUsuń
  113. Jestem SS, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  114. jestem ss, zgłaszam się.
    3Wikusia3

    OdpowiedzUsuń
  115. Jestem SS, zgłaszam się ;)

    SweetGirl075

    OdpowiedzUsuń
  116. Jestem ss, zgłaszam się :D

    PatciXxd

    OdpowiedzUsuń
  117. a można na drugie konto które nie ma beach villi ani kasy ? Tzn. nie jest ono specjalnie stworzone abym wygrala bo ma z 23 - 100 starpunktów i jest ss lecz ma tylko 20 sd.
    Jest to : Julie93

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się. Jak wygram to sobie doładuję SS na 100 %, jak tak nie można, to szkoda :(.
    natalia1999xx

    OdpowiedzUsuń
  119. jestem ss zgłaszam się

    na stardollu pokipip

    OdpowiedzUsuń
  120. Jestem ss, zgłaszam się!

    agata1573

    OdpowiedzUsuń
  121. Jestem SS !!! Serio ! Zgłaszam SIĘ !!!! MissKoralI

    OdpowiedzUsuń
  122. jestem ss
    zgłaszam sie
    julijuli22

    OdpowiedzUsuń
  123. jestem ss zgłaszam sie!! :)

    Aleksandra17.06


    PROSZE, PLEASE !!!

    OdpowiedzUsuń
  124. Jestem SS .
    Zgłaszam się
    Morry1996

    OdpowiedzUsuń
  125. jestem ss zgłaszam się
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  126. Jestem SS :)
    Zgłaszam się :D

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  127. Jestem ss, zgłaszam się ;^

    kajka512

    OdpowiedzUsuń
  128. Jestem SuperStar.Zgłaszam się.

    karashi

    OdpowiedzUsuń
  129. Jestem ss, zgłaszam się.

    Ann0026

    OdpowiedzUsuń
  130. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  131. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  132. Ta beach willa jest super.Jestem ss, zgłaszam się.

    olka5485

    OdpowiedzUsuń
  133. Jestem ss, zgłaszam się.
    angel_s_9

    OdpowiedzUsuń
  134. jestem SS.

    zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  135. Jestem ss, zgłaszam się
    BrzydUla012

    OdpowiedzUsuń
  136. Jestem ss, zgłaszam się

    Bairre

    OdpowiedzUsuń
  137. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  138. Jestem ss, zgłaszam się.

    _angelinaaa

    OdpowiedzUsuń
  139. Jestem ss, zgłaszam się.

    hibiskusek

    OdpowiedzUsuń
  140. Jestem ss i nie mam jeszcze tego zakupionego ponieważ brak mi kasy ;/
    zg sie.

    wikosta

    OdpowiedzUsuń
  141. jestem ss,zgłaszam sie


    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  142. jestem ss i zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  143. Jestem ss, zgłaszam się.
    Kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  144. Jestem ss, zgłaszam się.

    O jejku to moje marzenie żeby ją mieć :OO
    BeautyGina2010

    OdpowiedzUsuń
  145. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  146. Jestem ss, zgłaszam się!
    Gania10

    OdpowiedzUsuń
  147. Jestem SS, zgłaszam się .!!
    ; )
    klasiaklasia

    OdpowiedzUsuń
  148. jestem ss, zg się


    PurpleNiceGirl

    OdpowiedzUsuń
  149. Jestem ss, zgłaszam się.

    misnikix33

    OdpowiedzUsuń
  150. jestem ss, nie mam jej ;)

    alice-8899

    OdpowiedzUsuń
  151. Jestem ss, zgłaszam się.
    MartaVA1912w

    OdpowiedzUsuń
  152. JESTEM SS, ZGŁASZAM SIĘ :>

    OdpowiedzUsuń
  153. Nie jestem ss, nie zgłaszam się ;/

    OdpowiedzUsuń
  154. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  155. Jestem SS, zgłaszam się!
    Natalecka777

    OdpowiedzUsuń
  156. Jestem ss, zgłaszam się
    xD_Nadia_xD

    OdpowiedzUsuń
  157. Jestem ss, zgłaszam się.
    Mwamp

    OdpowiedzUsuń
  158. Jestem SS i zgłaszam się! xd.

    Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  159. Jestem ss (już tylko 4 dni...), zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  160. Jestem SS, zgłaszam się

    eyertydh

    OdpowiedzUsuń
  161. Jestem SS, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  162. Jestem SS, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  163. jestem ss , zgłaszam sie i bardzo bym chciała mieć tą plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Jestem SS, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  165. Jestem ss, zgłaszam się.
    przemasfm

    OdpowiedzUsuń
  166. Jestem SS, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  167. Jestem ss,zgłaszam się.
    wanesaaa998

    OdpowiedzUsuń
  168. Nie jestem SS, nie zgłaszam się :(.
    Chyba, że wyniki będę po 1 czerwca, wtedy mogę się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Jestem SS, zgłaszam się

    kinga3661

    OdpowiedzUsuń
  170. Ja już kupiłam. Podoba mi się bardzo.
    Co do loterii to nie zgłaszam się bo już mam xd

    OdpowiedzUsuń
  171. jestem ss i się zgłaszam
    wlochatka8

    OdpowiedzUsuń
  172. Jestem ss zgłaszam się:)
    raperka1990

    OdpowiedzUsuń
  173. Jestem ss , zglaszam sie :) .

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  174. Jestem ss i si zgłaszam! oh rany byłoby świetnie mieć coś takiego.

    kiryee

    OdpowiedzUsuń
  175. Jestem ss, zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  176. Jestem ss, zgłaszam się
    pininka

    OdpowiedzUsuń
  177. Jestem ss, zgłaszam się
    pininka

    OdpowiedzUsuń
  178. bardzo fajne.
    Podoba mi się.
    Szkoda, że tylko dla ss. :(

    OdpowiedzUsuń
  179. Jestem super star :) Zgłaszam się. misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  180. Jestem superstar. Zgłaszam się.


    quelle444

    OdpowiedzUsuń