2011/05/28

Pogaduchy ;)

Hey kochani :)
Tak sobie teraz pomyślałam, że może byście chcieli się lepiej poznać, pogadać, podyskutować, pośmiać się razem itd., dlatego właśnie stworzyłam tego posta. Jeśli poszukujecie od dawna jakiejś rzeczy, napiszcie to tutaj, być może ktoś szuka na nią kupca. Możecie też podzielić się swoją opinią na temat danych postów na blogu, nowych opcji na Stardoll itp.
A więc zaczynając weekendową dyskusję zapytam was czy zgłosiliście się do pojedynku stardollowiczów i kogo chcielibyście w nim zobaczyć? 

PS Teraz nie będę mogła brać udziału w rozmowie, ale potem wejdę i będziecie mogli mi zadawać pytania i pogadać - chętnie poznam bliżej czytelników bloga ;)

316 komentarzy:

  1. Ym. Wzięłam udział, ale nie wiem kogo bym chciała tam zobaczyć ;D Siebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka wszystkim prowadzicie jakieś blogi ? Ja o strasznych historach :)

    Au.rela.2566

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł. Ja prowadziłam bloga, ale nie miałam czasu go prowadzić. Choć właściwie to teraz też mam bloga, a dotyczy on pewnego chłopaka który mi się podoba... Fajnie by było jeżeli byście zerknęli. :)

    lovestoryalicji.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zerknę a ja zapraszam na mojej kumpeli starszne-historie-i-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Może ktoś chętny na krótki blazer z ELLE- Modern Moto Jkt, jak się nie mylę. ;)

    Co do pojedynku, to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytacie kolorową duszę gabisi??

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam u was dziewczyny ? JA dzisaj miałam nieudany wypad na plażę (odezwało się moje poranne wstawanie i było zimno ;33)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć wszystkim :)
    Dobry pomysł i chętnie się z wami bliżej poznam a no i mam do sprzedania męskie konto...
    pozdrawiam Kaczmysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę łatwiej by się gadało, gdyby był chat

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam, czytam. Świetne stylizacje ma, prawda? Choć to dopiero początek jej blogowania, to i tak super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Siema ;D Fajny pomysł. co tam u was, macie jakieś plany na weekend. ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie lubię blogowych czatów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taak, chat byłby lepszym pomysłem ;)

    Nejtl

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł, potem się włączę do rozmowy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. często ludzie rzucają mięsem itp, ale nie trzeba co chwilę włączać i wyłączać komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm, Michasia- być może grill, ale pogoda się psuje. A ty, jakie masz plany?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja narazie nie mam planów poza tym, że dziś mam oglądać Eskę Music Wolrds czy jakoś tak i będzie Afromental !!! Kurde a akurat w tym samym czasie jest Mecz będzie walka o pilota nie dam się !

    OdpowiedzUsuń
  18. A jeżeli chodzi o kolorową duszę, to moim zdaniem jest super. Też mam podobnego bloga.

    spodniewkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Alicja, nie trzeba co chwilę włączać i wyłączać komentarzy, wystarczy F5 do odświeżania.

    OdpowiedzUsuń
  20. na moim koncie na stardollu w prezentacji umieściłam rzeczy których poszukuję. będe wdzięczna jak ktoś się zgłosi.

    julexxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Aurela- racja. Ja też...Mój brat mi nie odpuści..

    OdpowiedzUsuń
  22. !~!!!!!!!!!!Poszukuje butów Black Pleather Platforms!!!!!!! help me ;p d;d;;d piszcie do mnie na stardoll jeżeli macie je do sprzedania :)

    olcia21031

    OdpowiedzUsuń
  23. poźnijej coś napisze ;d

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  24. julexxx, już zaglądam.
    a ja poszukuję takiej czarnej kamizelki HB. oczywiście też beretów z bisou, ale nikt ich tanio nie sprzeda.
    jak tam wasze zdrówko ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest ktoś zainteresowany kupnem moshino belt?

    OdpowiedzUsuń
  26. Aneta, zdrówko świetnie! A jak Twoje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. aneta- dobrze, ale brat jest chory, więc na mnie leci robota... ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Weronika, po ile sprzedajesz moshino belt?

    OdpowiedzUsuń
  29. @Necik98
    Mam tą kamizelke. Ile jestes skłonna dasz?

    OdpowiedzUsuń
  30. @Elcias

    Zależy ile dasz ;) Zaproponuj swoją oferte

    OdpowiedzUsuń
  31. hej wszystkim. ; d zapraszam na mojego bloga myfswardrobe.blogspot.com to jest taki blog szafiarski mojej lalki fashionstyle. zapraszam do komentowania i obserwatorów : )

    OdpowiedzUsuń
  32. jak spędzacie dzisiejszy dzień? ja dopiero wstałam ;| i znając życie posiedzę cały dzień w domu z powodu okropnej pogody ;/.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  33. @Justyna
    ok ;) podobny pewnie do kolorowej duszy? ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. Weronika, to zaproponuj cenę wywoławczą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aneta : ja mam czarna kamizelke hb ale nie jestem ss ; /

    OdpowiedzUsuń
  36. @weronika2009
    nie , to taka wirtualna szafa z gry fashionstyle ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Alicja-co my z tymi chłopami mamy, już normane telewizji nie można pooglądać :< Ale postaram się obejerzeć.

    Dla tych co mają wolny telewizor, nagrajcie mi Eske to sobie chodziaz tak pooglądamm:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Weronika, co powiesz na 32sd?

    OdpowiedzUsuń
  39. na jakim kanale bedzie Eska Music Awards ?

    OdpowiedzUsuń
  40. @weronika2009 - ZA BARDZO NIE WIEM, ILE JEST WARTA, WIĘC NIE CHCĘ SIĘ SKOMPROMITOWAĆ PROPONUJĄC CENĘ. MOŻE TY POWIESZ, ZA ILE SPRZEDAŁABYŚ EWENTUALNIE?

    * sorry za capslooka, ale nie chce mi się od nowa pisać. haha.

    OdpowiedzUsuń
  41. uhh jak bedzie afromental to musze to ogladac <333

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też, ale wiesz dzisiaj mecz, ojcec w domu = nie ma eski

    Ale będę walczyć o pilota !!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nawet nie wiedział, ż edzisiaj mają być ale na ich steonie przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  44. Hmm.. Nie wiem co napisać xd No to może : Zapraszam serdecznie na mojego new blogaska : dla-nas-stardoll.blogspot.com :] Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. mój brat a do tego też tata będą pewnie gadać, że będą jeszcze powtórki. Ich meczy też!

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy da sie sprzedac stardoll KUMPLA ? xd

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej. :D. Tu HappyFiolet :D. mam na imie Milena. Co u was?

    OdpowiedzUsuń
  48. hej Milena ;) U mnie okey, właściwie to się nudzę. A co tam?

    OdpowiedzUsuń
  49. u mnie jakoś leci ;333 A u was?

    OdpowiedzUsuń
  50. DKNY Scuba Dress - Jeju, ktoś ją ma i sprzeda ją? Ta sukienka to prawdziwe cudo :c . Ewanilla .

    OdpowiedzUsuń
  51. Ewanilla, nie mam jej. Jest cenna, więc tanio jej raczej nie kupisz.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapraszam do mnie ! Wpisujcie mi się go księgi gości Prsze :*
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  53. Dodałam nową stylizację na

    spodniewkratke.blogspot.com

    Zpraszam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Swietny pomysł : ) Ja chciała bym kupic kilka rzeczy z fudge za starmonety : ) Moge byc kupcem : ) jesli ktos jest zainteresowany to piszcie : ) moge tez kupic jakies ładne sukienki za starmonety: *

    OdpowiedzUsuń
  55. Poszukuję, beretów z DKNY!

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  56. @Milka2008 - ładne stylizacje. będę zaglądać i komentować : )

    OdpowiedzUsuń
  57. Czeeść XD
    Ewanilla- scubę chcesz ? idx na targ XDD Masz na nią te 3 tysiące, że chcesz kupować ;/ Dobra na czacie pogadamy.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ktoś prowadzi bloga szafiarskiego? Chętnie zajrzę, gdyż kocham takie stronki;).

    Ja prowadzę bloga o zdjęciach i od czasu do czasu stylizacje - deserek.blogspot.com, zapraszam ~

    OdpowiedzUsuń
  59. tak sobie, ludziska, myślę, że fajnie byłoby założyć stardoll'owe forum, które (marzenia :D) w jakiś sposób dorównałoby dolegro. poza p-p nie ma praktycznie żadnego miejsca, gdzie można prowadzić luźne dyskusje. tyle, że jako osoba mało popularna nie mam żadnych szans na rozsławienie takowego. może ty, VenusVirgin założyłabyś coś takiego? nie nalegam, ale cóż, nie zaprzeczam, że to byłoby coś :).

    OdpowiedzUsuń
  60. hej, mam prośbę- możecie ocenić, jak wam się podoba mój stardollowy strój?

    OdpowiedzUsuń
  61. karmel- ja. Już pisałam. Właściwie tuż nad tobą. spodniewkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. anita - tez chciałam napisać z prośbą o założenie takowego forum. Myślę, że na pewno byłaby tam nieco hm luźniejsza atmosfera niż w komentarzach;)

    OdpowiedzUsuń
  63. A MOZE PO PROSTU POD SPODEM TAKI CZAT UMIEŚCIĆ,NA NIEKTÓRYCH BLOGACH JEST... PO DRUGIE PROSZE CZĘSTO O TO BY UZUPEŁNIC ZAKŁADKĘ Z UKRYTYMI KOLEKCJAMI,BO TAKICH PRZYBYŁO!!!!!! A NIE CHCE MI SIE SZUKAĆ W STARSZYCH POSTACH.A PO TRZECIE ZAPRASZAM NA MOJ BAZAREK AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  64. Ludzie, co wy widziecie w tej scubie z DKNY? Idealnie pasuje mi ona do Pretty in Pink i pełno osób by jej nie kupiło. Serio, nie wiem co ona ma takiego, że gadacie, że jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  65. Myśle, że czat również byłby dobrym rozwiązaniem, chociaż i tak zostaje przy myśli, że lepiej założyć forum!:D

    OdpowiedzUsuń
  66. Nudnoo . ktoś z was pisał w tym roku egzamin na koniec kl szóstej ? pochwalcie się wynikami ;>

    OdpowiedzUsuń
  67. Forum, forum! Jestem za. :)

    @Aneta / Necik98- dzięki.

    @AniesDesing- nie krzycz, wystarczą normalne literki. :o

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja kończę klase VI, ale egzaminu nie pisałam, gdyż jestem laureatką z języka polskiego:). Ale na próbnym miałam 32 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  70. @XxX.Kina.XxX- ja pisałam 2 lata temu, miałam 38/40 pkt. A ty ile uzyskałaś?

    OdpowiedzUsuń
  71. Ma może ktoś na sprzedaż zegarek HB jako wisorek? ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. Hejj :) Kto dzisiaj będzie oglądał Eska MA? :) A może wolicie mecz? :DD

    OdpowiedzUsuń
  73. kurczę, strasznie korci mnie na założenie własnego forum, ale nie mam zbyt wielu możliwości na jego rozsławienie... w trzech słowach: może nie wypalić.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja nie wiem jeszcze, znając życie mój brat zajmie mi tv i będzie oglądał mecz, może się do niego dołącze.

    OdpowiedzUsuń
  75. Michasia- ja mogę, ale zależy za ile...

    OdpowiedzUsuń
  76. @Anita - warto spróbować. W dwóch innych słowach - moze wypalić! :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja będę oglądać eske oczywiście ;D

    Alicja(Milka2008)- a ile proponujesz?

    OdpowiedzUsuń
  79. @Elcias ja miałam tylko 32, ale najwięcej w naszej klasie to było 34 xd

    @gabisia9 ja będę oglądała eska ma :D za meczami nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  80. @gabisia9- Eska, mecze mnie zbytnio nie fascynują, ale sport uwieelbiam

    @AaNnIiTtAaaa- załóż, trzeba próbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. W mojej KG umieściłam listę życzeń. Zajrzyjcie do mnie i sprawdzcie, czy coś macie jeśli tak, to napiszcie w KG i od razu cenę podajcie tak mniej więcej. Od razu daję linkk, będzie szybciej.
    http://www.stardoll.com/pl/user/Necik98

    Z góry dzięki. <3;*

    OdpowiedzUsuń
  83. @Alicja fanka afromental ? :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Anita - co ty na to, aby połączyć wspólne siły? :) Ty byś zajęła się organizacją forum (tzn. założenie, grafika, czuwanie nad bezpieczeństwem :D itp) a my rozgłaszałybyśmy na naszej stronie to forum i miałybyśmy jakieś wpływy tam (np. moderatorki, administratorki albo coś w tym typie) :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Sprzedam słynne i wielce przez wszystkich poszukiwane Black Pleather Platform.
    Potrzebuje także kasy, więc zapraszam do mnie, zajrzyj do szafy, jak ci się coś spodoba, to napisz w KG z proponowaną ceną (nie odpisuje na propozycje bez ceny), zobaczę czy dane ubranie będę chciała sprzedać.

    OdpowiedzUsuń
  86. XxX.Kna.XxX- może nie fanka, ale niektóre piosenki to mają fajne. Ogólnie wolę zagranicznych artystów...

    OdpowiedzUsuń
  87. Już czekam na założenie forum! Nie mogę się doczekać~

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. forum to dobry pomysł, ja osobiście nie lubię czatów na blogach,jakoś tak... a telewizora dziś pewnie nie włączę, więc się na ten temat nie wypowiadam:)

    OdpowiedzUsuń
  90. gaba: świetny pomysł :). może zgadamy się na gg? pisz na 22073075.

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak forum powstanie, to powiadom nas, Anita. :D

    OdpowiedzUsuń
  92. @Alicja też tak myślę :P A kogo z zagranicznych "artystów" najbardziej lubisz ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  93. Fajny pomysł z tym forum ;]

    OdpowiedzUsuń
  94. ja lubię Bring me the horizon i Bullet for my valentine<3<3

    OdpowiedzUsuń
  95. Sprzedam o to te leginsy : http://imageshack.us/photo/my-images/24/legins.png/
    Licytować możecie u mnie w KG :)

    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  96. XxX.Kina.XxX- nie mam ulubionego. Często zdaża mi się że podoba mi się kilka piosenek danego artysty niż wszystkie. Lubię piosenki Avril Lavigne z albumu goodbye lullaby. Poza tym kilka piosenek U2 i green day. Podobają mi się też piosenki Mirandy cosgrove. A tobie??

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. piszcie coś, bo siedzę i bez przerwy klikam F5, myśląc, że ktoś dodał nowy komentarz;d

    OdpowiedzUsuń
  99. Ma ktoś jakiś ciekawy temat do rozmowy?:)

    OdpowiedzUsuń
  100. karmel - haha, ja tak samo xd

    OdpowiedzUsuń
  101. JA ROBIĘ NAGŁÓWKI.. prowadzę o nich bloga.. w sumie dopiero zaczęłam .. na jednej grafice znajduje się VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  102. czym zajmujecie się w rl. wasze hobby czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  103. @Alicja ja słucham wszystkiego w sumie też nie potrafię określić czego najbardziej, najczęściej słucham piosenek lady gagi, chociaż za nią nie przepadam ;d

    OdpowiedzUsuń
  104. xXEwelina1996Xx - ja interesuję się fotografią, modą oraz muzyką. a ty? ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Kina- ja też. Często słucham born this way. Wpadają w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  106. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  107. @ewelina - ja tańczę i śpiewam, hah, trochę pospolite, no ale dance never die.

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja interesuję się fotografią..ale bardziej foto-modelingiem

    OdpowiedzUsuń
  109. Już wiadomo, który post będzie miał najięcej komentarzy... :D

    OdpowiedzUsuń
  110. xXEwelina1996Xx- wszystkim, ostatnio nawet trochę sportem ;O, a ty?:)

    OdpowiedzUsuń
  111. @Alicja wolisz rock czy pop ?

    OdpowiedzUsuń
  112. spóźniłam się z pytaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  113. kara- wyżej pisałam.. że interesuję się fotografią ale bardziej foto-modelingiem :))

    OdpowiedzUsuń
  114. Też nie mam zdania. Oba cenię wysoko. Myślę, że jednak wszystko zależy od wykonawcy.. A ty?

    OdpowiedzUsuń
  115. aa.. widać że robię grafikę.. no fakt. ; D

    OdpowiedzUsuń
  116. .Kara.96 ślicznie rysujesz, często odwiedzam twojego bloga:3

    OdpowiedzUsuń
  117. teraz ciągle F5.. ja preferuję rock

    OdpowiedzUsuń
  118. xXEwelina1996Xx- wiem, wiem poprawiłam się potem:)

    OdpowiedzUsuń
  119. F5 i ciągle bez zmian.... Kurs szybkiego pisania się kłania. :D

    OdpowiedzUsuń
  120. ja piszę szybko i jak to moja mama "tłukę klawiaturę" bo głosno strasznie xD

    OdpowiedzUsuń
  121. @Alicja ja chyba jednak bardziej wolę pop .. xd

    OdpowiedzUsuń
  122. karmel- a dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie chce tu spamować , ale skoro pogaduchy. To zapraszam na zaczarowany-stardoll.blogspot.com - aktualnie trwa tam mini loteria , a kto sie zapisze ten moze cos wygrac. A po za tym podoba Wam się Beach Villa?

    OdpowiedzUsuń
  124. Kina- aha. U mnie to też zależy. Bo jest rock klasyczny i też tan nowoczesny.

    OdpowiedzUsuń
  125. mi szkoda kasy na beach villa, ogólnie ss nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  126. Alicja - Aha :D a jaki wolisz ?

    OdpowiedzUsuń
  127. raczej nowoczesny. On właśnie bardziej przypomina pop. W klasycznym nie przepadam kiedy wykonawca "mruczy" w mikrofon.

    OdpowiedzUsuń
  128. najwięcej komentarzy jest przy postach z loteriami i mk xd

    OdpowiedzUsuń
  129. em no yyy, co robicie? xD
    ja słucham bring me the horizon - don't go ♥

    OdpowiedzUsuń
  130. XxX.Kina.XxX - przy tym będzie najwięcej xd

    OdpowiedzUsuń
  131. ja przesyłam zdjęcia z komórki:)

    OdpowiedzUsuń
  132. a ja szukam ciuszków w starbazarze ;>

    OdpowiedzUsuń
  133. Haha . pogubiłam się ;d

    @Alicja fakt. czym jeszcze się interesujesz ? :]

    @Michasia23 Heh :) może się uda ;p Teraz w to komentator każdy będzie miał około 100 komentarzy naliczonych ;]

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja oglądam mecz :D Ale ze zdrowiem słabo sie z gracją wywaliłam na rolkach i ręka w bandażu cała :) jak mówią mam talent

    Akasha10

    OdpowiedzUsuń
  135. ja piszę właśnie opis obrazu ;/

    OdpowiedzUsuń
  136. będą "małe" hm zaburzenia w top comentators xD

    OdpowiedzUsuń
  137. Akasha10- od dawna jeździsz?;p

    OdpowiedzUsuń
  138. @roksi, a jakiego obrazu dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
  139. o, ja też jeżdżę na rolkach, już prawie 6 lat<3

    OdpowiedzUsuń
  140. Kina- też się gubię. Poza tym to uwielbiam spotykać się ze znajomymi. Powiedzmy że nieoficjalnie mam chłopaka. A ty?

    OdpowiedzUsuń
  141. Kara96- od 5 roku życia a mam 13,5 :)wywaliłam się tak poważnie 1 raz bo mi się zachciało na piachu i jeszcze z górki hamować :D

    OdpowiedzUsuń
  142. ja złamałam rękę na rolkach w 2 klasie.

    OdpowiedzUsuń
  143. ja jakieś 2 lata,mogę nawet kilka km dziennie. Ile razy ja się na nich wywaliłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  144. hah, ja nigdy nic nie złamałam;p

    OdpowiedzUsuń
  145. a ja mam chyba skręconą kostkę:C

    OdpowiedzUsuń
  146. Elo.. Dopiero przyszłam xD

    OdpowiedzUsuń
  147. @Kara, zostałaś modową redaktorką, gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  148. Ja też nic nie złamałam ale były obawy ze palca ale miałam prześwietlenie i nic :D ma się twarde kości bo się całe dzieciństwo jadło danonki, ja koocham rolki ale teraz mam zwolnienie z w-f do wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  149. Nom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  150. Kara96-zostałaś redaktorką bloga.
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  151. A ja nie mam rolek. Dopiero w wakacje kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  152. Ja nigdy nic nie złamałam tylko w 2 klasie podstawówki dwa razy se tak mocno kciuka walłam że mnie tak bolał że nie mogłam nim ruszać xD

    OdpowiedzUsuń
  153. czekajcie... przetrawiam to

    OdpowiedzUsuń
  154. dajcie mi jakiegoś bloga szafiarskiego, bo nie mam co robić xD (alicja, twój już odwiedziłam;))

    OdpowiedzUsuń
  155. a tak ogólnie to o jaki pojedynek chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  156. Alicja- ja lubię rolki :D oprócz tego to lubię zakupy, ze znajomymi spotykam się codziennie po szkole ;p przeważnie gramy w siatkówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  158. kina-fajnie. My idziemy po szkole do takiego sklepu/kawiarni i tam są wielkie fotele. Kupujemy paczkę chipsów i siadamy przy stołach.

    OdpowiedzUsuń
  159. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  160. Elo ;P Ktoś mieszka we Wrocławiu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  161. Ja mieszkam w woj.podlaskim ;D

    OdpowiedzUsuń
  162. ja? nie ale niedaleko gór:)

    OdpowiedzUsuń