2011/05/26

Metamorfozy

Metamorfoza pierwsza:
Ocena: Masz źle rozmieszczone elementy twarzy, w szczególności oczy (są za wysoko). Gdyby nie to, byłoby o wiele lepiej. Nie podoba mi się także kolor skóry, ale to kwestia gustu. Gdy obniżyłam oczy, zauważyłam że makijaż jest bardzo ładny, więc za to + :)


Metamorfoza druga:
Ocena: Klasyczny makijaż - podoba mi się. Oczy są świetne, ale ust nie lubię. Szkoda, że nie masz pudru, bo by się przydał. (jeśli nie chcesz kupować to przynajmniej ustaw ten "wbudowany")


Metamorfoza trzecia:
Ocena: Te elementy twarzy, skóra i wszystko razem połączone sprawiają, że lalka wydaje się kiczowata. Nawet po metamorfozie "coś jest z nią nie tak". Może to przez te usta, może przez oczy, a może brwi... Nie mam pojęcia.


Metamorfoza czwarta:
Ocena: I tutaj także mi coś nie pasuje - elementy są zbyt blisko siebie. Reszta jest ok i nawet mi się podoba. PS: W metamorfozie musiałam przerabiać brwi na inny kolor, więc nie dziwcie się, że są trochę inne :P


Metamorfoza piąta:
Ocena: Hmm, nie wiem co mam powiedzieć. Jest to w pewnym stopniu oryginalne, ale trochę przesadzone. Szare usta, szare brwi, czarne włosy, rzęsy na oczach, kokarda i te policzki nie wyglądają za dobrze...



Jak się wam podoba?
PS: Kolejka jest zamknięta, więc się nie zgłaszajcie.

49 komentarzy:

  1. To jak ty je wybierałaś do metek .?
    Nawet żadnych zgłoszeń nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. B. ładne :)

    aa, ta ostatnia to istna klęska na początku :D nie cierpię tych sztucznych rzęs.

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre są ładne po, niektóre przed. kwestia gustu. ale spisałaś się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba pierwsza i czwarta metamorfoza, jednak druga... bez obrazy, ale ona wygląda "po" jakby nie spała przez tydzień. Makijaż oczu sprawia wrażenie niewyspanej i nieświeżej twarzy, ale też mi się nie podobają te usta (chyba, że ktoś ma bardzo oryginalną i ciekawą dollkę ;))

    allka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarta lalka jest ładna przed i po ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze dwie metamorfozy ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Przed i po ładnie
    2.Lepiej po,ale nie podoba mi się ta niebieska kreska pod oczami
    3.Lepiej po
    4.Przed i po
    5.Zdecydowanie po

    To tylko moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna jest ta pierwsza przed i po <333

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 . Przed i po są fajne , ale w PO wygląda jak ty ... I to już nie pierwszy raz , czasami robisz takie metamorfozy , że nie rozróżniam czy to twoja lalka czy kogoś innego ...
    2 . No generalnie w PO jest fajniej , ale ten zielony cień ... Masakra , popieram greennoodle .
    3 . Racja , w przed się wydaje , że ta doll jest kiczowata ... Ogólnie PO mi się trochę bardziej podoba .
    4 . Obie wersje są super ^-^
    5 . Obie fajne , każda w innym stylu ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie po wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najfajniej wyszła ci 2 metamorfoza :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Bravo :) Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Na pewno po lepiej.
    2. Te usta mi też się nie podobają, a makijaż w po jest..Znaczy ta kreska pod oczami przeszkadza.
    3.Mi sie wydaje prze przez te oczy jest "kiczowata".
    4.Przed usta za wysoko, a tak to obie wersje ładne.
    5.Przed..A tfuu..A po nie przepadam za fryzurką..Ale oq ok. ;]
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  14. też nienawidzę sztucznych rzęs!

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  15. Metamorfoza, czwarta jest najładniejsza.

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  16. ta ostatnia jest Bosska Po :*
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie podoba mi metamorfoza zuzkiacz

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki bardzo mi sie podoba !! :33

    julexxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie metamorfozy są śliczne i bardzo dokładne.Al krzd m inny gust

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne makijaże Gabi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurde bardzo fajne one są:D



    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta 1 jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczególnie spodobała mi się metamorfoza piąta ;)



    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  24. żadna mi się nie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne, takie kolorowe niektóre ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie Po w 1 bardzo staranny makijaż przed i po ;)

    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  27. niektóre są takie fajne, kolorowe. ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się tylko pierwsza i czwarta met.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow... ale dużo miłych komentarzy. ;33
    Dziękuję. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  30. Wg. Mi się bardziej podoba tak jak była lalka, metka mi się nie może dla tego, że okularki mi nie pasują! :D xd

    OdpowiedzUsuń