2011/05/20

Spoilery


I jak? Podobają wam się? ;) Mi nie za bardzo...

69 komentarzy:

  1. mi niektóre się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. znów nie widzę tu nic dla siebie..

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie plastikowe wrażenie sprawiają. Nie zbyt mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta biała "piórkowa" sukienka fajna ; DD .

    STALOWYSZCZURek

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się cyba tylko 4 podobają :P

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko ta bluzka z napisem i love ny mi się podoba

    stardollowamagia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulka I love Ny jest super :)

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze, nie ma nic ładnego...
    I LOve NY była by fajna jak by miała jakiś inny wzór.
    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka I love NY i ta kiecka z pirkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała kiecka na górze <3 reszta taka sobie albo koszmarna

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi podoba się tylko 2 lub 3 rzeczy tylko ... Bo nie załadne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko 1 rzecz mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi 2 rzeczy przypadły do gustu ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. mi podoba się bluzka I love NY,kolczyki i czarne buty

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedna bluzka, trzecia od lewej u góry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. :P nic nie kupię - buty ,,sandałki" na obcasach , koronkową górą są OK

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka lakierowana i biała koszulka z napisem I NY są spoko ;d Może kupie jak bd ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta druga sukienka granatowo różowa jest ładna reszta blee. ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chyba nic nie kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. niektóre rzeczy mi się podobają a mianowicie bluzka I♥NY,2 bluzka w pierwszym rzędzie od lewej,krótka czarna bluzka,zegarek i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra ciekawe co to będzie :]

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka z piórkami i buty jedne chyba kupi.e

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne niektóre . Pewnie kupię coś . Buty są nawet, nawet i ta bluzka I ♥ NY oraz ta niebieska narzutka . Poza tym to nic więcej ciekawego ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty (oprócz tych na giiiiga koturnie i tych szaro-czerwonych) i biżuteria są dosyć spoko :P

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba sukienka z piórkami ; )
    I kupię jeszcze te buty z koronką , bo mi będą pasować do takiej bluzki .

    OdpowiedzUsuń
  27. nic mi sie nie podoba. Ostatnio na stardoll nie ma nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi sie ta druga od góry.
    Ta granatowo różowa.

    OdpowiedzUsuń
  29. trzecia i czwarta sukienka od góry mi się podoba i jeszcze ciekawa jest ta czarna spódniczka z tą czerwoną kokardką
    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  30. Nic :\
    _____________

    KIEMBASKA

    OdpowiedzUsuń
  31. mi sie podoba bluzka I♥NY : ))

    sylwiaa112

    OdpowiedzUsuń
  32. dwie sukienki, reszta paskudna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się podoba bluzka I ♥ NY i to takie niebieskie..coś.

    OdpowiedzUsuń