2011/05/26

Nowości w liście zadań

Mamy teraz trzy nowe sposoby na zarabianie starmonet: ubieranie lalek, granie w gry oraz tworzenie Styling Studio doll. Za dwie pierwsze opcje otrzymujemy po 2 sm, a za tą ostatnią 3 sm.
Będziecie z nich korzystać w celu zarobienia starmonet czy wolicie jednak wcześniejsze sposoby?


EDIT: Jak zauważyła Gunia35 po kliknięciu na daną opcję przenosi nas do miejsca, gdzie możemy ją wykonać, np. do gier lub wybiegu, więc jest to duże ułatwienie, bo nie trzeba się samemu bawić w sprawdzanie, szukanie, klikanie itd.

48 komentarzy:

  1. Skorzystałam z dwóch pierwszych, robię wszystko jak co dzień przy okazji zarabiam więc mi to jest obojętne.

    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolałam jak stardollar był wspólna walutą .

    OdpowiedzUsuń
  3. głupie te starmonety..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystam ze sm.
    adsuiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!!Jest prościej i fajniej....:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie te całe starmonety to dziadostwo.. po co komu coś takiego. No niby można je sobie zbierać itd. Ale mi to nie przypadło do gustu..

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  7. za dużo roboty, brak czasu.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  8. @ pierwsze to napewno skorzystam bo codziennie gram w gry i ubieram kogoś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem o tym

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienawidzę tych starmonet ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie teraz tego :(

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubie teraz tego :(

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt , lepiej było bez Starmonet , ale nie martwcie się : pamiętacie jak nam było ciężko po metamorfozie Stardoll ??? Ale jakoś przebrnęliśmy ; ) Przez to też przebrniemy i przyzwyczaimy się do Starmonet ;d

    Nawet fajne te opcje : pierwsza to dla mnie codzienność , w gry nie gram , ale nie zaszkodzi poświęcić 2 minut , a z trzeciej nie będę korzystać , bo za Styling Studio się płaci ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. głupie te starmonety..


    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne sposoby, ale nie lubię też sm -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę stardollary ale.. Z tych sposobów może skorzystam ;)




    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  17. No jak więcej opcji to lepiej, nje ? ; 3

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli trzeba będzie zacząć ubierać gwiazdki :/ Starmonety nie byłyby mi do niczego potrzebne, ale zauważyłam, że dobrze jest mieć też trochę ,,drobnych"

    OdpowiedzUsuń
  19. o to supcio ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Lepiej z tym klikaniem od razu.

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda, że styling studio tylko dla ss i płatne, bodajże.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ee tam, wszystko żeby wydać stardollary ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. no to duża pomoc z tym przenoszeniem :) na sd pola140

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ich w ogóle nie zarabiam >,<

    OdpowiedzUsuń