2011/05/27

Darmowy wachlarz

Aby go dostać trzeba stworzyć imprezę z tym więtrzem:


49 komentarzy:

  1. Może zrobię, ale całkiem fajny. mam pomysł na stylizację z nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię, jak wystarczy źiąść udział w konkursie to zawsze robie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie robie


    szalona-modsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię.. a co mi tam? :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam ;D powiem szczerze że nie jest zły :)

    Lawendax3

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja nie zrobię, bo nie jestem ss : ) wachlarz jest dosyć fajny : )

    OdpowiedzUsuń
  7. wow. ale trzeba być ss ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na bloga http://stardoll-moj-prywatny-raj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy wyniki konkursu ;p xD?

    OdpowiedzUsuń
  11. Może zrobię, kto wie :D

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  12. może. zastanowie się ;)



    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy bd wyniki tych konkursów ?

    _Sara11_

    OdpowiedzUsuń
  14. Są już buty z Dove ;)

    SzalonaCrazy18

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chce mi się. ;D

    A na blogu: http://free-from-stardoll.blogspot.com
    znajdziecie sposób na Limited Edition po 2 sd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zrobiłam,juz mam jeden wachlarz na scianie,ten jest ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobię , przy okazji zarobi się SM ; P

    OdpowiedzUsuń