2011/05/21

Jak obserwować bloga?

W tym poście zwracam się do wszystkich czytelników tego bloga, którzy nie są naszymi obserwatorami, ponieważ nie posiadają konta Google. Wiem, że jest was wielu i chciałabym was zachęcić do tego, abyście założyli konto i zostali naszymi obserwatorami, ponieważ trwa to około 2-3 minut, a dzięki temu będziecie mogli komentować wszystkie wydarzenia na blogu i na Stardoll opisywane przez nas oraz brać udział w konkursach i wszystkich zabawach, które organizujemy i tym samym w prosty sposób zdobywać stardollary!

A więc przechodząc do rzeczy, przedstawiam wam krótką instrukcję, jak założyć konto Google Accounts i zostać naszym obserwatorem :)

1. Wejdź TUTAJ i wypełnij wszystkie pola, według wzoru poniżej (musisz wpisać swój adres e-mail, hasło, płeć, datę urodzenia, przepisać słowo z obrazka i zaznaczyć kwadracik obok Akceptuję warunki korzystania z usługi) i kliknij Dalej (zaznaczyłam na obrazku  na czerwono).


2. Zamknij stronę, na którą cię przekieruje i wejdź na naszego bloga :)
3. Na samej górze strony kliknij Obserwuj.


4. Wyskoczy ci okienko, na którym kliknij przycisk Obserwuj, a następnie Zamknij:


I gotowe! Już jesteś obserwatorem Stardoll i my i możesz już brać udział w konkursach i komentować posty! :)

66 komentarzy:

  1. Ja już od dawna jestem obserwatorem ;)

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem o tym

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa jak linkować obrazki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od dawna jestem obserwatorem ;)


    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  5. nom. ja też już od dawna

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem jak to się robi i jestem obserwatorką waszego bloga, ale napewno niektórym sie to przyda ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już jestem dosyć długo obserwatorem tego bloga .!

    : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że o tym napisałyście ; )
    Na pewno wielu osobom się przyda .

    sindi0802

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnei ,ze napisałyście jak sie dodać do obs

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, ja kiedyś też nie wiedziałąm jak obserwować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja od dawna jestem obserwatorem :)


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie zostałam nową obserwatorką i zapraszam na mój profil na stardoll. ( mój nick to kasia09_1998)

    OdpowiedzUsuń
  13. przydatne dla tych nowych ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. przydatne , na pewno przyda się niektórym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. VenusVirgin , ale ty na siłę po prostu chcesz zdobyć 'czytelników'! I teraz kont Google będzie pełno, bo głupie wasze czytelniczki-wiek ok. 9-10 lat- będą miały pozakładane konta tylko po to, aby obserwować tego bloga? Bez-sen-su! Czy nie lepiej, gdyby Gabisia zrobiła opcję komentowania dla wszystkich? Niee... skądże znowu! Po co? Nie ma to jak szpan kilka tysiącami "wiernych"...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zazdroszczę. To co, że mają kilka tys. obserwatorów? Z tego 1/8 wcale na bloga nie wchodzi... Lepiej mieć 20, ale takich, którzy naprawdę czytają boga.

    OdpowiedzUsuń
  18. A może ktoś prosił Venus o tą instrukcję, co? Ciekawe czy gdybyś ty nie umiała założyć konta też byś się tak mądrzyła. Żałosna jesteś.


    julacz

    OdpowiedzUsuń
  19. To już swojej opinii nawet nie można wyrazić ?

    OdpowiedzUsuń
  20. ja go obserwuje dawnaaa hohohoh

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem, jak obserwować, ale dobrze, że są takie instrukcje. Nigdy nie wiadomo co się może zdarzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze, że o tym napisałaś.
    Niektórym napewno się to przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest prościutkie :)
    A obserwatorkom tego bloga jestem od dawna :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie,że pomyslałaś o innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jetem już od dawna obserwatorem ;)

    misia324

    OdpowiedzUsuń
  26. Cały czas na stardoll jest błąd wczytywania strony u mnie :C

    OdpowiedzUsuń
  27. od dawna obserwuje;))

    inga1999

    OdpowiedzUsuń
  28. olga03 - tą instrukcję zrobiłam nie po to, żeby na siłę zdobyć czytelników, bo jeśli go czytają, to i tak będą czytać, bez względu na to, czy maja konto google czy nie, ale teraz nie mogą brać udziału w konkursach i uczestniczyć w życiu bloga, a bardzo chcę dać im tę szansę, ponieważ wszyscy czytelnicy są dla mnie ważni - te, które mają po 9-10 lat też...

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie,że zrobiłaś instrukcję dla tych, którzy nie umieją zakładać konta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Juz to zrobiłam i jestem obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że zamieszczasz takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  32. Niektórzy nie wiedzą, jak robić takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  33. ja już byłam obserwatorem od grudnia 2009 roku ;DD

    OdpowiedzUsuń
  34. już od dawna jestem :)

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  35. od dawna jestem obserwatorką, wiec mi sie to nie przyda ;p
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  36. To raczej nie jest takie skompliowane. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem wszzym obserwatorem od początku kiedy się zalogowałam na stardoll ( jakiś rok) i serdecznie gratuluję wam tak wspaniałego bloga

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  38. ja dawno już obserwuje blog.
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  39. no ja też już od dawna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja już jestem obserwatorem xD.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja już wcześniej byłam obserwatorką.

    OdpowiedzUsuń
  42. ja od dawna obserwuję ten blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już jestem obserwatorem..

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie. Jestem od dawna obs.
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja już jestem od dawna . xdd

    OdpowiedzUsuń
  46. dla niektórych się przyda!

    AnnaPl2012

    OdpowiedzUsuń
  47. no, dla niektórych to dosyć pomocne...

    OdpowiedzUsuń
  48. Hah , nareszcie się ta cwaniara zamknęła ; D
    Słuchaj , olgo03 , czy jak ci tam ... jak chcesz kogoś krytykować to najpierw przygotuj sobie jakieś konkretne argumenty , bo tak daleko nie zajdziesz ; )

    Fajnie , że myślisz i o takich 9 - 10 latkach , którzy nie wiedzą jak dodać się do obserwatorów ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. MileyStarxD - czy ja się 'zamknęłam'? Napisałam co o tym myślę i skończyłam. Co ty myślisz? Że przestałam, iż wiele osób, które się podlizują Gabisi nie zgadzały się ze mną? No, mylisz się.
    A ty niby lepsza? Argumenty mam. Co do dalekiego zajścia to ja mam większe szanse niż przynajmniej ty.
    Skończyłam. więcej do powiedzenia na twój temat nie mam, bo jesteś żałosna.

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuje ! :) ale post interesujący i pomocny !

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiedziałam ale być może pomocne dla innych .; )

    OdpowiedzUsuń
  52. Na pewno niektórym się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja obserwatorem jestem już chwilkę

    OdpowiedzUsuń