2011/05/23

Darmowe spodenki

Aby je zdobyć wystarczy wziąć udział w konkursie:

44 komentarze:

  1. o pierwsza byłam:)


    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robię.
    Choć nie są najgorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm...
    Czy to prawda że jak sie robi dużo darmówek to one mogą zablokować konto??
    Coś tak słyszałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. nie robie

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robię.
    Choć nie są najgorsze :)


    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobie .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już takie mam O.o


    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam, idealne na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno zrobię. ^^
    Są bardzo ładne jak na darmówkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. średnie :/ . ale za pewne zrobię :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobię, ale pewnie i tak sprzedam.

    OdpowiedzUsuń
  12. robię, chociaż pelno mam takich.

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiłam ,całkiem sympatyczne

    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń