2011/05/31

Hot Buys - bluzka

W Starplazie jest już ostatni z majowych HB - fioletowa bluzeczka ze sklepu Rio. Jej cena wynosi aż 15 sd, więc do tanich nie należy, ale jest całkiem fajna ;)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizcC_hm5JIO-wlPpm-WM9yAKI5xJpw2s5WevydxbCO5erUlvBt3FUm6GW_CooFDeaP2jxN8bWEdPOnhg3mfnzL9AI18N_tyJ47qp6feX1IFPSi-A6omFvBLZrmjDd-cmNL5OdTIEkKFx8/s1600/hb.jpg

Oryginał jest projektem Bensoni.


Podoba wam się ta bluzka? Macie pomysł, jak ją wykorzystać?
Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które otrzymają 15 sd na jej zakup :)
ROZLOSOWANE

86 komentarzy:

  1. Ale się na nią naczekałam! Ale z ceną przesadzili :/
    GlamGirl_Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. cena jest straszna, ale bluzka rewelacyjna. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ładna
    MssWiki2010

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, tak jak to wspomniała koleżanka wyżej :P


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet ładna ;dd
    Może kupię. :)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  7. Też na nią czekałam. Rzeczywiście trochę za droga :/

    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ładna, ma dopracowane szczegóły. ;]

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń
  9. W realu ładniejsza...!
    A z ceną przesadzili.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena za wysoka;/ A pozatym nie jestem ss;/ Ale nawet ładna;]]

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnio, ale może się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba w niej to że jest krótka, jest marszczona po bokach i ma ładne ramiączka i wzorki.
    Bardzo bym chciałam ją kupić ale nie jestem SS i nie mogę kupować ciuchów za stardolary. ;( Po prostu mówi się trudno. ! ;)

    Mój nick na stardoll: oliwia1999_15

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna wogule teraz są ladne HB's

    i zglaszam sie

    ladypanket

    OdpowiedzUsuń
  14. w realu ładna, zaraz przesle moj pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna to fakt.
    ale cena wygórowana..


    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  16. cuudo! jednak mój portfel się coraz zmniejsza :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna jest :) ale trochę za droga niestety ;/

    Kotek321Girl

    OdpowiedzUsuń
  18. Realna wersja lepsza.
    SamaRozkosz

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja, tak jak to wspomniała koleżanka wyżej :P



    19MissKasia98

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna, ale z ceną przesadzili
    malaczarna

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka śliczna jeszcze mogli dać tę spódnicę żeby była do pary wtedy można byłoby użyć jako sukienki ;p (np: ślubnej lub wizytowej;))

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że taka droga ;c
    MissNatuska1996

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest prześliczna ale strasznie droga. Admini przesadzają z cenami, chyba chcą żeby więcej kolekcjonerów hb kupowało sd

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu , jaka droga .. -,- . Za niedlugo to beda kosztowaly po 32 sd .. x/

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest ciekawa. Może kupię.

    OdpowiedzUsuń
  27. och muszę ja mieć o_o!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna ale nie warta tej ceny

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  29. och muszę ja mieć ale nie mam sd...

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna, ale ta cena... Zobaczę jutro, jak będę miała ss.

    OdpowiedzUsuń
  31. strasznie droga.. no ale gdybym miała kase to bym kupiła, no nie ? ;)

    alice-8899

    OdpowiedzUsuń
  32. cena jest straszna, ale bluzka rewelacyjna. :c
    zgadzam się z tą wypowiedzią
    amorek98100

    OdpowiedzUsuń
  33. jest przepiekna ale cena szokujaca
    justii9

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo! Mam na nią ochotę, jak na truskwaki! <3 Ale cena jest wieeelka! :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mam sd, ale jak je 'zdobęde' to kupię ;D
    _Jagodzianka_

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna :) Zgłaszam się do losowania :)
    xSyssia1403x

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna i warta swojej ceny
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  38. ładna, nie mam kasy ;p
    Kellseay

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka jest super, już ją mam.
    Również mam pomysł na tą bluzkę możemy ją tak wykorzystać: Włożyć poprostu pod tą bluzkę jakąś inną, albo z długim rękawem albo na ramiączkach, chyba że na krótkim :)

    OdpowiedzUsuń